  • 1. Data: 2009-04-22 12:14:54
    Temat: :(
    Od: RoadRush <nie@_NOSPAM_ma.pl>

    http://www.policja.plockinfo.pl/

  • 2. Data: 2009-04-22 13:41:17
    Temat: Re: :(
    Od: Albin <a...@p...onet.pl>

    On 22 Kwi, 14:14, RoadRush <nie@_NOSPAM_ma.pl> wrote:
    > http://www.policja.plockinfo.pl/
    >
    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

    " Idzie wiosna beda warzywa "

    Tylko to mi sie nasuwa teraz 1 na mysl..............

    oczywiscie jechal 50 km po miesice jak kazdy policjant

    Zaluje go jako czlowieka i motocyklisty, ale policyjna akcja teraz
    mocno gryzie sie z ta smiercia.

  • 3. Data: 2009-04-22 14:46:08
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Albin" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...
    On 22 Kwi, 14:14, RoadRush <nie@_NOSPAM_ma.pl> wrote:
    > http://www.policja.plockinfo.pl/
    >
    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/~

    Arni, cos Ci wylazlo.

    > " Idzie wiosna beda warzywa "

    Tak.

    > Tylko to mi sie nasuwa teraz 1 na mysl..............

    > oczywiscie jechal 50 km po miesice jak kazdy policjant

    > Zaluje go jako czlowieka i motocyklisty, ale policyjna akcja teraz
    > mocno gryzie sie z ta smiercia.

    Szkoda czlowieka. Nic osobistego do Ciebie, ot mysl taka nieuczesana:
    nawolywanie by niebiescy entuzjasci promocji warzyw stulili po tym morde
    wydaje mi sie nie na miejcu.
    Darujcie sobie, ew. przyszli komentatorzy, obwieszczanie triumfu na takiej
    podstawie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-04-22 14:48:01
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Albin" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > Arni, cos Ci wylazlo.

    nie, wiadomosc została scancelowana ale sa takie serwery ktore przyjmuja
    ten badziew i chwile trzymaja (google ) zanim przyjdzie cancel z
    automatu. Z moim nie ma to nic wspolnego

    --
    Sławomir Żurawski - Arni
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-04-22 17:46:58
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

> [...]

    Ja nic nie widzialem.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2009-04-22 19:28:25
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Arni" napisał :
    > nie, wiadomosc została scancelowana ale sa takie serwery ktore przyjmuja
    > ten badziew i chwile trzymaja (google ) zanim przyjdzie cancel z automatu.
    > Z moim nie ma to nic wspolnego

    Czyli zgadłem jak znany temat został załatwiony. Bronią, od której wcześniej
    chwilowo padli inni.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 7. Data: 2009-04-22 21:37:03
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 22 Kwi, 14:14, RoadRush <nie@_NOSPAM_ma.pl> wrote:
    > http://www.policja.plockinfo.pl/

    na usta wiele mi się ciśnie, siedzę i nie mogę zebrać myśli..
    jednak przed oczyma uporczywie ukazuje mi się jedna zapamiętana
    scenka..

    był to słoneczny piękny dzień jakieś 0,5 roku temu, wybraliśmy się
    motocyklami nad jezioro pod płockiem, na terenie ośrodka
    wypoczynkowego, zaraz przy plaży siedziały dzieci z domu dziecka,
    czekały one właśnie na nas, okazją do świętowania było "wejście" w tak
    zwaną dorosłość 3 wychowanków domu. Spotkanie jak wiele corocznych,
    stół zastawiony, grill rozpalony..
    po jedzeniu, rozmowach czas na piłkę nożną, motocykliści kontra
    dzieciaki..
    śmiesznie to wyglądało, jak czasem niezdarnie poruszali się
    motocykliści w spodniach skórzanych i butach ponad kostkę, on
    przyjechał na prywatnym moto, wraz z synem, syn stał po mojej lewej
    stronie, spojrzałem na niego, on mocno zadarł głowę do góry po czym
    niewzruszony wrócił do kibicowania ojcu, wzrostem sięgał mi gdzieś do
    kolan...

    --
    wiadro

  • 8. Data: 2009-04-22 21:47:29
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Wojciech G. pisze:

    > Czyli zgadłem jak znany temat został załatwiony. Bronią, od której
    > wcześniej chwilowo padli inni.

    w ostatecznym rezultacie wyglada na to ze tak.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"