  • Data: 2010-02-08 21:48:57
    Temat: Re: 1%
    Od: Mika <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    On 8 Lut, 21:28, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > http://www.pomocdladominiki.com.pl/

    Dane na stronie są aktualne, nie pisałam nic bo na pewno Astero z
    Helenką sami będą chcieli coś do Was napisać :)

    Prośba o wpłaty 1% na sfinansowanie trudnej drogi Dominiki - Młodej
    powrotu do zdrowia nadal jest aktualna.

    W tym roku Dominika zakwalifikowała się na turnusy do bardzo dobrego
    ośrodka rehabilitacyjnego w Krakowie, niestety ośrodek oczywiście jest
    prywatny a cena za turnus to kosmiczna kwota.

    Pozdrawiam wszystkich dziękując w imieniu Dominiki i jej mamy za Wasze
    wsparcie przez te wszystkie lata.

    Mika
    z potforką