  • 1. Data: 2010-02-08 19:22:31
    Temat: 1%
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Ukłony,

    Proszę niniejszym do tablicy Astero / Mikę (?) w celu potwierdzenia /
    zmiany danych do wypłaty w jedynie słusznym celu.

    Dziękuję i oczekuję.

    p.s. jak co roku chyba najszybciej pita wypełniam... ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 2. Data: 2010-02-08 20:28:29
    Temat: Re: 1%
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    (pj) pisze:

    > Ukłony,
    >
    > Proszę niniejszym do tablicy Astero / Mikę (?) w celu potwierdzenia /
    > zmiany danych do wypłaty w jedynie słusznym celu.

    http://www.pomocdladominiki.com.pl/

    KJ

  • 3. Data: 2010-02-08 21:48:57
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witam,

    On 8 Lut, 21:28, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > http://www.pomocdladominiki.com.pl/

    Dane na stronie są aktualne, nie pisałam nic bo na pewno Astero z
    Helenką sami będą chcieli coś do Was napisać :)

    Prośba o wpłaty 1% na sfinansowanie trudnej drogi Dominiki - Młodej
    powrotu do zdrowia nadal jest aktualna.

    W tym roku Dominika zakwalifikowała się na turnusy do bardzo dobrego
    ośrodka rehabilitacyjnego w Krakowie, niestety ośrodek oczywiście jest
    prywatny a cena za turnus to kosmiczna kwota.

    Pozdrawiam wszystkich dziękując w imieniu Dominiki i jej mamy za Wasze
    wsparcie przez te wszystkie lata.

    Mika
    z potforką

  • 4. Data: 2010-02-15 12:05:59
    Od: "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    (pj) <j...@g...com> napisał(a):

    > p.s. jak co roku chyba najszybciej pita wypełniam... ;-)

    chyba nie:-)
    od ponad miesiaca na rozne adresy do Astero wysylam maile z tym samym
    pytaniem ale bez skutku:-(

    ale teraz juz OK bo Mika odpowiedziala, wiec rodzina i znajomi wiedza ze
    dalej mozna pomagac:-)

    pawel ACE
    TT i ST