  • Data: 2010-11-05 21:32:47
    Temat: Re: 10 monitorów jeden sygnał
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 5 lis 2010 21:49, JoteR pisze:

    > Chcesz ekologicznie - przyklej na te monitory wycinanki kurpiowskie.

    Wykpiłeś, ale to fakt, po za tym spoglądając na skalę (np 1 tyś sklepów)
    to zobacz ile to sprzętu się kisi, niepotrzebnie robiony popyt (po co to
    produkować, po to aby 10 dvd stało na sklepie?) i ile prądu.

    > Granice "profesjonalizmu" określają owe monitorki "z odzysku".
    > Jaki budżet - taki profesjonalizm.

    Właśnie odwrotnie.
    Profesjonalizm to sposoby i systemy rozwiązań, a nie nówki sprzęt kupiony.

    > Ramki cyfrowe audio&video z Wi-Fi?

    Oo, nie wiedziałem że są takie. Ale jak można coś puścić po kablu chyba,
    tym bardziej że sa na to warunki (podsufitka), o kosztach nie
    wspominając. A w ogóle to 14" ramki to chyba drożyzna..

    Kurcze, naprawdę nie ma prostych rozwiązań na ten temat. Aż mi się
    wierzyć nie chce. W sumie to całkiem możliwe, bo niekiedy prosty pomysł
    ma bardzo trudną realizację, ale z jeszcze kolejnej strony, w końcu to
    XXIw i np w telefonach mamy cuda a tu klops..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."