  • Data: 2023-03-15 17:16:30
    Temat: Re: 10 tys. nowych punktów ładowania
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Mar 2023 06:30:53 +0100, Cavallino wrote:

    > Zależy jak się ładujesz (wygoda),

    Jak w temacie - będę miał ladowarke pod Biedronką, zapewne niskiej
    mocy :-)

    > samochodowi i baterii to obojętne.

    Zaręczysz ze obojętne?
    W kazdym samochodzie elektrycznym? Nawet w tych, co dopiero zrobią w
    przyszłości?

    Bo ja by taki pewny nie był.

    A moze miales dwa takie same samochody elektryczne - jeden ładowany
    tak, drugi inaczej, i po 200kkm w obu zostało 80% początkowej
    pojemnosci?

    Czy mnie skleroza myli, czy Myjk co pisał o baterii - ale to był
    problem software/postarzania :-)

    Masz jakies wyniki badań?

    J.