-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.157.25.67.74!n
ot-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 tys. nowych punktów ładowania
Date: Wed, 15 Mar 2023 17:16:30 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <1jub0hft10s53$.kqvxuz5mpvoy$.dlg@40tude.net>
References: <tujthg$l05$2$Cav@news.chmurka.net>
<640f273a$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
<tupmjp$3p0jh$3@news.icm.edu.pl>
<64106957$0$19601$65785112@news.neostrada.pl>
<157wcau9571gf.nia1kdmlrzhv$.dlg@40tude.net>
<turl6d$74f$2$Cav@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 157.25.67.74
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="157.25.67.74"; logging-data="31171";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712138
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 15 Mar 2023 06:30:53 +0100, Cavallino wrote:
> W dniu 14-03-2023 o 14:31, J.F pisze:
>> Dylemat z tego taki - na codzien - jak nie ma potrzeby, trzymac te
>> powiedzmy 60% ładunku, i codziennie doładowywać ubytki, czy
>> zarezerwowac sobie czas na dlugie zakupy i jezdzic w cyklu
>> np 80-30-80-30%
>
> Zależy jak się ładujesz (wygoda),
Jak w temacie - będę miał ladowarke pod Biedronką, zapewne niskiej
mocy :-)
> samochodowi i baterii to obojętne.
Zaręczysz ze obojętne?
W kazdym samochodzie elektrycznym? Nawet w tych, co dopiero zrobią w
przyszłości?
Bo ja by taki pewny nie był.
A moze miales dwa takie same samochody elektryczne - jeden ładowany
tak, drugi inaczej, i po 200kkm w obu zostało 80% początkowej
pojemnosci?
Czy mnie skleroza myli, czy Myjk co pisał o baterii - ale to był
problem software/postarzania :-)
>> -prąd/moc ładowania ... wydaje się, ze im większa, tym gorzej ...
>> ale moze przy takich małych robi sie odwrotnie ...
>> czyli w sumie - nic nie wiadomo,
> Ty nie wiesz, a nie że nie wiadomo.
Masz jakies wyniki badań?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.23 06:31 Cavallino
- 16.03.23 09:54 T.
- 16.03.23 10:22 J.F
- 17.03.23 17:13 io
- 19.03.23 11:03 T.
- 19.03.23 23:45 io
- 20.03.23 10:29 T.
- 20.03.23 11:50 io
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=