  • Data: 2019-06-28 08:59:58
    Temat: Re: 1000+
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > kolega poinformował o tym, że będą kary dla "gapiów" którzy zwlekają
    > z rejestracja samochodu. No i.....? Czy w śród nas są takie
    > gapiszony? Bo oprócz tego trzeba jeszcze OC załatwić. Co prawda w
    > większości przypadków jakiś ubezpieczyciel zadzwoni z ofertą... ale
    > nie ma takiej pewności. A za brak OC kary są surooooowsze. Więc czy
    > ten news, nie jest tak samo mało interesujący jak ceny jachtów w
    > Australii? Kaman, te przepisy nie są przeciwko mnie, Tobie, tylko
    > przeciw kombinatorom, którzy kupują - sprzedają auta bez podatków,
> [...]

    W tej chwili mam 3 auta nieprzerejestrowane.
    Oczywiście wszystkie ubezpieczone. O ubezpieceniu trzeba pamietac tylko
    na poczatku, potem juz ubezpieczyciel praktycznie sam zgłasza sie do
    mnie.

    W czym widzisz problem?
    I czy jestes w stanie wytłumaczyc mi koniecznosc wymiany tablic
    rejestracyjnych w XXIw? W całej uni juz powinny byc jeden niewymagajace
    wymiany tablice...

    O probnych dowodach rejestracyjnych nie wspominajac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac