    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1000 radarow
    Date: Thu, 18 Mar 2010 14:26:56 +0100

    news:hnt3i5$h28$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    ierowca_ginie_cztery_razy_czesciej.html
    > Dlatego chetnie bym sie dowiedzial o co z ta unia dokladnie chodzi.
    > No wiesz, paliwa mamy jedna z najtanszych w EU, skutecznosc policji
    > najmniejsza, a to chyba dobrze ze EU dba o nasze zdrowie i zycie ? :-)

    Pensje też mamy jedne z najniższych, a rozmowy telefoniczne(nie wiem jak
    teraz) tylko Portugalia miała droższe. Po światłach w dzień widzę jak ue dba
    o nasze zdrowie i życie. Koszty wzrosły a obiecanych gruszek w postaci
    mniejszych strat w sprzęcie i ludziach nie ma. FRy są straszne tylko dla
    tych, którzy nie powinni mieć PJ. Oczywiście dla kasy na dziurę Rostowskiego
    PO obsieje nas FR-ami i znowu tak jak w przypadku świateł nie będzie to
    kwestia bezpieczeństwa drogowego.
    neelix