  • 1. Data: 2010-03-18 10:59:34
    Temat: 1000 radarow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jesli wierzyc gazetce - a referencji do unijnego ... (no czego ?)
    nie ma,
    http://www.emetro.pl/emetro/1,88815,7672974,Polski_k
    ierowca_ginie_cztery_razy_czesciej.html

    to unia bedzie cos na nas wymuszala.

    A najprosciej benzyne po 5 zl i 1000 fotoradarow :-)

    J.

  • 2. Data: 2010-03-18 11:26:04
    Temat: Re: 1000 radarow
    Od: temp <n...@n...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    ierowca_ginie_cztery_razy_czesciej.html

    > to unia bedzie cos na nas wymuszala.
    >
    > A najprosciej benzyne po 5 zl i 1000 fotoradarow :-)

    Nie wiem do czego uderzasz?
    5,5 tyś. zabitych i 50 000 wypadków rocznie to mało?!
    Chcesz posprawdzać statystyki? Proszę, tu jest sporo.
    http://www.grupaimage.com.pl/?s=prd&i=szukaj&k1=26
    Ja bym dokupił 1000 cichociemnych.

  • 3. Data: 2010-03-18 11:49:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    ierowca_ginie_cztery_razy_czesciej.html
    > to unia bedzie cos na nas wymuszala.
    > A najprosciej benzyne po 5 zl i 1000 fotoradarow :-)

    To co wyczynia PO zawsze zwalają na unię. Jakby mogli to na Polskę
    ściągnęliby wszystkie nieszczęścia Europy byle się tylko przypodobać. Polska
    zawsze w awangardzie głupoty i okradania obywatela.
    neelix

  • 4. Data: 2010-03-18 11:58:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ściągnęliby wszystkie nieszczęścia Europy byle się tylko przypodobać.
    > Polska zawsze w awangardzie głupoty i okradania obywatela.

    NTG

  • 5. Data: 2010-03-18 12:41:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    ierowca_ginie_cztery_razy_czesciej.html

    > To co wyczynia PO zawsze zwalają na unię. Jakby mogli to na

    Dlatego chetnie bym sie dowiedzial o co z ta unia dokladnie chodzi.

    > ściągnęliby wszystkie nieszczęścia Europy byle się tylko
    > przypodobać. Polska zawsze w awangardzie głupoty i okradania
    > obywatela.

    No wiesz, paliwa mamy jedna z najtanszych w EU, skutecznosc
    policji najmniejsza, a to chyba dobrze ze EU dba o nasze zdrowie i
    zycie ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-03-18 12:46:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "temp" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > J.F. wrote:
    > http://www.emetro.pl/emetro/1,88815,7672974,Polski_k
    ierowca_ginie_cztery_razy_czesciej.html
    > Nie wiem do czego uderzasz?
    > 5,5 tyś. zabitych i 50 000 wypadków rocznie to mało?!

    Bo ja wiem .. jestesmy w ogonie europy, ale jakos drastycznie
    bardzo duzo to to nie jest

    > Chcesz posprawdzać statystyki? Proszę, tu jest sporo.
    > http://www.grupaimage.com.pl/?s=prd&i=szukaj&k1=26
    > Ja bym dokupił 1000 cichociemnych.

    A ja bym dorobil 1000km autostrad i 1000km obwodnic :-)

    W koncu sprawa sie rozchodzi o to czego bardziej chcemy -
    zmiejszenia wypadkow czy szybkiego transportu :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-03-18 13:38:59
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    http://www.emetro.pl/emetro/1,88815,7672974,Polski_k
    ierowca_ginie_cztery_razy_czesciej.html
    > NTG

    Ty dzieciaku z piaskownicy jesteś ntg. Jeszcze tam nie wróciłeś jak
    doradzałem?
    neelix

  • 8. Data: 2010-03-18 13:47:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:38:59 +0100, neelix napisał(a):

    > Ty dzieciaku z piaskownicy jesteś ntg. Jeszcze tam nie wróciłeś jak
    > doradzałem?

    pl.misc.samochody
    ^^^^^^^^^

    pl.soc.polityka
    ^^^^^^^^

    Wystarczająco jasno?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-03-18 14:16:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > pl.misc.samochody
    > ^^^^^^^^^
    > pl.soc.polityka
    > ^^^^^^^^

    A widziałeś jedną dziedzinę niezależną od polityki?

    > Wystarczająco jasno?

    j.w.
    neelix

  • 10. Data: 2010-03-18 14:26:56
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > No wiesz, paliwa mamy jedna z najtanszych w EU, skutecznosc policji
    > najmniejsza, a to chyba dobrze ze EU dba o nasze zdrowie i zycie ? :-)

    Pensje też mamy jedne z najniższych, a rozmowy telefoniczne(nie wiem jak
    teraz) tylko Portugalia miała droższe. Po światłach w dzień widzę jak ue dba
    o nasze zdrowie i życie. Koszty wzrosły a obiecanych gruszek w postaci
    mniejszych strat w sprzęcie i ludziach nie ma. FRy są straszne tylko dla
    tych, którzy nie powinni mieć PJ. Oczywiście dla kasy na dziurę Rostowskiego
    PO obsieje nas FR-ami i znowu tak jak w przypadku świateł nie będzie to
    kwestia bezpieczeństwa drogowego.
    neelix