  • Data: 2017-07-26 17:58:39
    Temat: Re: 100C
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Lobby paliwowe? Sponsorzy badań? Ech, jak ja się krzywo patrzę ta
    >taki obiektywizm kasiastych... Trudno ocenić prawdziwe powody.

    Watpie, to byly do komorek, szejkom nie zagrazaja.

    >Szejkom raczej nie na rękę, aby nagle auta na prąd jeździły.

    Ale kto ich bedzie sluchal.

> [...]
    >gdy pada... To już wolę kupić Trabanta od sąsiada, paliwo z olejem,
    >wio, jadę.

    >Tu już by chyba można zrobić coś na kształt turbinki/sprężarki, jak w
    >dieslach, zwłaszcza dwusuwowych (*), która by dopychała wozducha,
    >byle teściowa nie trzepnęła bengala, bo się akumulator zepsuje.
    >(chodzi mi o to, co w powietrzu krąży, a niekoniecznie musi byc
    >obojętne dla otoczenia).
    >Jakby sprężyć, to może i materiał mógłby gorzej puszczać, nadrobimy
    >ciśnieniem? Nie myślę dzisiaj prawie, taka pogoda.

    Trzeba bedzie, ale ja o samym materiale elektrody.
    Jakos trzeba przepchnac przez nia potrzebna ilosc tlenu/powietrza.

    No, przez filtr powietrza w samochodzie przechodzi kilkukrotnie
    wiecej.
    Ale wicher tam jednak musi wiac.

    J.