  • Data: 2015-08-31 22:57:42
    Temat: Re: 125/50
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "tomko39" napisał w wiadomości grup
    py.scigacz.pl...
    >Witam,
    >
    >Mam problem ponieważ nie wiem czy lepiej jeździć 125 bez prawka czy 125
    >zarejestrowaną na 50. Jakie konsekwencje wiążą się z tymi obiema opcjami ?
    >Proszę o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1"

    Nie licz na to, że policjanci nie zorientują się, że jedziesz 125-tką, a nie
    50-tką. Pomijając prędkość, różnice dosłownie słychać, a oni są na to
    wyczuleni.
    Wtedy oprócz konsekwencji za brak prawa jazdy zostanie Ci zatrzymany dowód
    rejestracyjny z zakazem kontynuowania jazdy, zostanie też powiadomiony UFG i
    zapłacisz coś ok. 3000zł kary za brak OC na motocykl.