  • Data: 2011-05-18 21:35:33
    Temat: Re: 125 cm3 - spalanie (skuter)
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Maj, 09:40, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Ja też go jakoś nie sprawdzam, ale dane mi było właśnie wyjeździć cały
    > zbiornik paliwa, więc przeliczyłem konsumpcję i wydało mi się, że wynik
    > jest trochę wysoki.
    > U Ciebie jest ten sam silnik a i sama kubatura skutera podobna, więc
    > może coś w tym jest.
    > Tak czy siak zawiozę go do lekarza (przegląd olejowy wypada jakoś
    > niebawem) - zobaczymy co w trawie piszczy.

    niekoniecznie
    4,8 jest to normalne spalanie 125 skutera o wadze około 180kg, piaggio
    nie jest oszczędne i nigdy nie było

    tutaj w tym modelu ludzie pisali na różnych forach ze 250 w zależności
    od stylu jazdy można mniej spalać benzyny niż analogicznie 125..

    moja stara 125 na gaźniku paliła 4-4,5 l / 100km przy jeździe
    systemem 0/1 tyle że ja ważyłem wtedy około 110kg i a skuter zaledwie
    100kg