    From: "Sybi" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: 138 kg pomaranczy
    Date: Thu, 20 May 2010 08:35:14 +0200

    Użytkownik "Tomek K." napisał:
    > Dzieki! :)
    > To co, Sybi, kiedy wstawiamy jakis wydech od golfa do pomaranczy? :P
    > Pomarancza nawet na oryginalnym wydechu ladnie pierdzi :)

    Ty wiesz ze z reorganizacja wydechu nie ma problemu. To nasza specjalnosc;))
    Choc musze przyzac, ze coraz trudniej toleruje halas. Moze dlatego ze
    mieszkam
    przy ruchliwej drodze;)
    Obserwuje rozna motocykle co przelatuja mi przed nosem. Niektóry ladnie
    (glosno ale ladnie) brzecza, rzedowki pieknie graja, choppery gulgoca
    ale zdarzaja sie tez jednoslady ktore sprawiaja wrazenie ze cala ich moc
    idzie w robienie halasu, i tylko resztkami mocy ciagna do przodu!
    Odnosze wrazenie ze dla wielu motocyklistow halas jest wazniejszy
    od innych aspektow moto; tak bardzo lubimy sie pokazac;))
    --
    Pozdr
    Sybi