  • Data: 2020-09-17 11:45:03
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2020 o 11:11, Big Jack pisze:

    > Ja chciałbym tylko zwrócić uwagę, że nie wszystkie TU mogą respektować
    > zniżki nabyte na innej kategorii pojazdów niż tej, którą chcemy akurat
    > ubezpieczyć. Inaczej: zniżki nabyte na motorowerze mogą nie być uznawane
    > np. na ciągniku siodłowym/balastowym.

    Takie uznawanie zniżek nabytych na jakichś przyczepach czy motorowerach
    to w ogóle jakieś kuriozum. Robi gość prawko kat. B wsiada pierwszy raz
    do swojego do auta i ma 60% zniżek, chociaż jeździć nie umie :)
    A gość który 5 lat jeździł bezszkodowo służbowym autem kupuje swoje i
    płaci za OC jak za zboże.
    Tak samo ze współwłasnością, chociaż tu osoba "użyczająca" zniżek jednak
    ponosi jakieś ryzyko i musi być pewna że ta osoba nie narobi szkód.
    (sam skorzystałem ze współwłasności z teściem by uzbierać swoje zniżki,
    ale miałem już 7 letnie doświadczenie w służbowym aucie, więc nieduże
    ryzyko było)