  • Data: 2020-09-20 21:42:31
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2020 o 13:34, RadoslawF pisze:

    > Tępy to jest osobnik który ogłasza anonimowość i jednocześnie
    > podaje swoje dane.

    Kretyn z ciebie.
    Nigdzie tak nie napisałem

    > Dane podałeś przed ustaleniem wysokości składki czyli przed
    > podjęciem decyzji że chcesz u nich, kłamco i tępaku.

    Ponownie pokazujesz jakim jesteś kretynem.

    > A inni napisali że bez podania tych danych ci nie wyliczą, tępaku.

    Na stronie, którą podałem można wyliczyć

    > Masz nie szukać kłamco i tępaku.

    Zabrakło argumentu?

    > To twój błędny osąd lub świadome kłamstwo, tępaku.

    Sprawdzałeś, że uważasz mnie za kłamcę?
    Jaki miałbym w tym cel? Podałem linka, na którym ktoś może skorzystać,
    ale nikt nie jest zmuszany do zawierania umowy, jeśli mu warunki nie
    będą odpowiadały.

    Ty swoje wywody z szamba opierasz na tym, że ktoś coś tam gdzieś napisał
    a sam boisz się sprawdzić bo wiesz, że sam sobie byś udowodnił IQ
    pierwotniaka

    > Kłamczuszek i idiota. Napisałeś:
    > "Dlaczego miałbyś stracić? Wycenę robisz sobie anonimowo, nikt nie
    > zmusza cię do zakupu tam ubezpieczenia i podawania już na początku
    > swoich danych."

    No i to zdanie jest za trudne do zrozumienia przez kretynów

    > Pozdrawiam

    Kretynów nie pozdrawiam, niech zdechną będąc kretynami

    --
    Czarek