  • 101. Data: 2013-06-18 17:15:42
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > nie ma znaczenia. zadzwonia jeszcze raz. a jak sie o tym dowiesz?
    > odbierajac telefon. nie wiem co chcesz tutaj udowodnic. swoja niechec do
    > kontaktow z ludzmi ta droga? ok. ale nic wiecej.

    jedynie pokazac, ze mimo tego ze wszyscy jak te muchy spia z telefonami,
    ktore ich kontrolują, to mozna kontrolowac telefon, nie marnowac czasu
    na odsluchiwanie wiadomosci, bo jak sa wazne wiadomosci to ktos zadzwoni
    jeszcze raz. Ze mozna tez zyc spokojniej, bo okazuje sie, ze nie ma
    potrzeby by wszystko zalatwic na zapalenie pluc.

    > wiec to ci umozliwia telefon komorkowy. jeszcze raz. co chcesz
    > udowodnic. uzywaz telefonu komorkowego, a to, ze tego nie mozesz tego
    > nie lubic nie ma najmniejszego znaczenia.

    alez lubie go uzywac, od momentu, gdy otrzasnalem sie i nie nosze
    telefonu do klopa, nie wyskakuje z wanny gdy dzwoni i gdy wylaczylem
    poczte glosowa.

  • 102. Data: 2013-06-18 17:23:21
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 11:07 AM, Przemek wrote:

    > Tu pudło, mam serwer prywatny do swojej poczty a jak trzeba szyfruję :P
    > Przem

    to jeszcze powiedz kto trzyma dla ciebie rekordy MX, i jak on szyfruje
    przeznaczona dla ciebie poczte, a potem ten nastepny. <rs>

  • 103. Data: 2013-06-18 17:27:12
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > jasne. jasne.

    Co takie jasne?
    Używasz pocztę głosową? Ryli? Choryś...*
    Przem
    *wg moich definicji

  • 104. Data: 2013-06-18 17:28:04
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Bo lubie miec mozliwosc (!!!) przeniesienia urzadzenia w inne miejsce a
    > nawet czasem zabrania ze sobą w sposob najprostszy z mozliwych :)

    I bywa tańszy w użytkowaniu niż stacjonarny.
    Przem

  • 105. Data: 2013-06-18 17:31:54
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 11:15 AM, Mr. Misio wrote:

> [...]
    > ktore ich kontrolują, to mozna kontrolowac telefon, nie marnowac czasu
    > na odsluchiwanie wiadomosci, bo jak sa wazne wiadomosci to ktos zadzwoni

    czesto jest wlasnie tak, ze wszystkiego czego musisz sie dowiedziec,
    dowiesz sie z 30 sekundowej wiadomosci i nie ma potrzeby, pozniejszego
    wysluchiwania polgodzinnego wysluchiwania placzu.

    > Ze mozna tez zyc spokojniej, bo okazuje sie, ze nie ma
    > potrzeby by wszystko zalatwic na zapalenie pluc.

    juz o tym mowilem. sa ludzie, ktorzy nie wsiada do samolotu. po ilosci
    pisanych postow, widac ze do zalatwiania twoich wirtualnych kontaktow,
    wystarcza ci usenet. i jest ok. inni maja inny styl zycia, przyjemnosci.
    ty mozesz ich nazywac muchami. oni pewnie tez jakies okreslenie na
    takich ja ty maja.

    > alez lubie go uzywac, od momentu, gdy otrzasnalem sie i nie nosze
    > telefonu do klopa, nie wyskakuje z wanny gdy dzwoni i gdy wylaczylem
    > poczte glosowa.

    "lubie go uzywac" ale "juz nie chce miec". no to zdecyduj sie. . <rs>

  • 106. Data: 2013-06-18 17:44:18
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > czesto jest wlasnie tak, ze wszystkiego czego musisz sie dowiedziec,
    > dowiesz sie z 30 sekundowej wiadomosci i nie ma potrzeby, pozniejszego
    > wysluchiwania polgodzinnego wysluchiwania placzu.

    moje obserwacje temu przeczyly, dlatego wylaczylem poczte.
    nie twierdze, ze u kazdegogo jest tak samo.
    ale akurat u mnie poczta glosowa tylko utrudniala prace.

    > juz o tym mowilem. sa ludzie, ktorzy nie wsiada do samolotu. po ilosci
    > pisanych postow, widac ze do zalatwiania twoich wirtualnych kontaktow,
    > wystarcza ci usenet.

    dziekuje za (pobiezna) psychoanalize ;)

    > i jest ok. inni maja inny styl zycia, przyjemnosci.
    > ty mozesz ich nazywac muchami. oni pewnie tez jakies okreslenie na
    > takich ja ty maja.

    pewnie tak, i pewnie maja racje, miliony much nie moga sie mylic ;)

    > "lubie go uzywac" ale "juz nie chce miec". no to zdecyduj sie.

    zdecydowalem sie juz dawno, to ja rzadze telefonem a nie on mna. :)

  • 107. Data: 2013-06-18 17:56:00
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 11:44 AM, Mr. Misio wrote:

    > moje obserwacje temu przeczyly, dlatego wylaczylem poczte.
    > nie twierdze, ze u kazdegogo jest tak samo.
    > ale akurat u mnie poczta glosowa tylko utrudniala prace.

    wreszcie dochodzi do ciebie, ze mozesz byc wyjatkiem, wsrod jak to sam
    nazwales "much".

    > dziekuje za (pobiezna) psychoanalize ;)

    spoko. sama sie narzucila.

    > pewnie tak, i pewnie maja racje, miliony much nie moga sie mylic ;)

    to bardzo prymitywmy mem, ale czesto uzywany.

    > zdecydowalem sie juz dawno, to ja rzadze telefonem a nie on mna. :)

    znowu popadasz w exteme. kto tu mowi o rzadzeniu. jak w ogole takie
    urzadzenie moze rzadzic kimkolwiek, skad ten pomysl? <rs>

  • 108. Data: 2013-06-18 18:53:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-18 16:24, Użytkownik rs napisał:

    > ale chyba wiesz jaka jest roznica mieczy musi a moze, czy po prostu ci
    > az tak nudzi.

    Nie zmieniaj tematu, właśnie zostałeś złapany na kłamstwie.
    Przeczytam przepraszam czy będziesz się krył za kolejnymi
    bezsensownymi pytaniami ?

    > nie robie unikow, ale nie widze potrzeby odpowiadania na pytania, ktore
    > uwazam za durne, albo retoryczne.

    Robisz uniki i nie odpowiadasz na zadane pytania a jeśli
    nie widzisz takiej potrzeby to nie odpisuj.

    > bzdura.

    Dla inteligentnych inaczej chyba.

    > no i? vide i audio to nie sa dane. a podpisy pod materialem wideo to nie
    > sa dane?

    Nie wiem co to vide, audio i video to tylko mała grupa danych,
    a co z innymi ? A może nie zrozumiałeś gdzie kończy się YT ?

    > a po co? od tego mam inne chmury. przyjmij do wiadomosci, ze sa serwisy
    > oparte o chmure, ktore sa wyspecjalizowana do pewnedo typu sanych. YT
    > jest wlasnie taki. mozesz sie napiac, ze tak nie jest, ale to bedzie
    > raczej szkoda twojego i mojego czasu. <rs>

    Czyli przyznałeś że YT to nie chmura tylko specjalizowany serwis
    oparty o chmurę. I zamiast się napinać mogłeś to od razu to
    przyznać a nie ściemniać że udostępnianie jest tym samym co
    przechowywanie.

    Pozdrawiam

  • 109. Data: 2013-06-18 19:22:33
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > znowu popadasz w exteme. kto tu mowi o rzadzeniu. jak w ogole takie
    > urzadzenie moze rzadzic kimkolwiek, skad ten pomysl? <rs>

    sa rozne rodzaje uzaleznien:
    http://psychotekst.com/artykuly.php?nr=279

  • 110. Data: 2013-06-18 19:23:54
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 12:53 PM, RadoslawF wrote:

    > Nie zmieniaj tematu, właśnie zostałeś złapany na kłamstwie.

    piepszysz.

    > Przeczytam przepraszam czy będziesz się krył za kolejnymi
    > bezsensownymi pytaniami ?

    na razie to ty sie ukrywasz i tak juz zostanie, bo nie spodziewam nie
    zebys cos sensownego napisze, poza prymitywna ekwilibrystyka semantyczna.

    > Robisz uniki i nie odpowiadasz na zadane pytania a jeśli
    > nie widzisz takiej potrzeby to nie odpisuj.

    masz racje. nie bede juz odpisywac.

    > Dla inteligentnych inaczej chyba.

    no dobra. tu sie konczy moja cierpliwosc w rozmowie z trollem. <rs>