  • Data: 2009-08-28 12:27:21
    Temat: Re: 2oo - powazne pytanie - moze zbyt wczesne
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z Fabryki pisze:

    > 200 to miejsce i ludzie...
    > Bylo w Wawie kilka prob konkurencji w okresie kiedy Grzesiek szukal lokalu
    > po wyburzeniu Bema i g- z tego wyszlo.

    Dawne Bikers Place jakos sie trzyma choc nazwe ma malo motocyklowa...

    A ludzie ? Mam wrazenie ze od jakiegos roku czy nawet dluzej wszyscy sie
    zajeli budowaniem kapitalizmu i takimi tam zajeciami domowymi bardziej,
    a extreme moto to tylko z kanapy na 40 calowym LCD.
    Jeszcze to czyszczenie motocykla co tydzien bo kiedys pod fabryka sie
    bylo "one and only bornturajda" i nikt nie patrzyl na detale, a teraz
    jestes jeden z 10 i nie wypada inaczej.

    Mi nie odpierdala juz jak kiedys na jazde ciemna noca w przyciemnianej
    szybce czy inne 300 km w deszczu, maly browar i z powrotem, albo Wlochy
    - Praga do odcieciu na kazdym biegu.

    I chyba nie tylko ja nieco kleknalem bo kiedys to bylo 15-30 osob co
    tydzien a teraz ?

    Mysle ze cos sie skonczylo i to nie teraz ale jakis czas temu.

    Ale to uwaga przy okazji, nie ma nic wspolnego z czyimikolwiek planami
    dotyczacymi 2OO, bede trzymal kciuki za kazdego kto sprobuje przywrocic
    2OO jako miejsce dla warszawskich motocyklistow.
    Byle nie na preclowym sentymencie, bo to za malo.

    KJ