  • Data: 2023-03-09 20:25:05
    Temat: Re: 3/4 hejterów
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 9 Mar 2023 20:11:48 +0100, cef

    > No dobra. Jestem gównem lepszego sortu :-)

    To się z czasem okaże. ;)
    Zielony już pobrudził po wymianie zaledwie paru postów.

    > Tam niestety gazowy piec zamontowano zanim jeszcze
    > ktokolwiek pomyślał o dotacjach i ojciec mój czuł się ograbiony
    > przez wczesną decyzję :-). Ale też nie było to chodzenie po rozum,
    > tylko wygoda. Żeby wypalić ten wungiel zasypywany do piwnicy
    > jeszcze w latach 80. to musiałem się nieźle napracować.

    Moi rodzice zamontowali klimatyzatory zamiast kominka, niecały rok przed
    dotacjami. Matka nawet naiwnie pisała do urzędóf, ale na marne. Niestety
    rzadko kto docenia tych którzy robią coś z własnej nieprzymuszonej woli,
    nawet jeśli głównym elementem jest wygoda, a pośrednio tylko wpływa na
    jakość życia innych. Ja też PHEVem jeżdżę głównie dla komfortu (podobnie
    jak większość użytkowników BEV) i niskiej ceny eksploatacji, dodatkowym
    argumentem tylko jest czystsze powietrze w wyniku braku niskiej emisji --
    metkę ekooszołomów to przyklejają zazwyczaj trolle spalinowe tak
    zafiksowane na spalinowych samochodach że aż żyć innym nie dają.

    --
    Pozdor
    Myjk