  • 1. Data: 2023-03-06 07:11:33
    Temat: 3/4 hejterów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://energetyka24.com/klimat/wiadomosci/co-polacy
    -sadza-o-zakazie-rejestracji-aut-spalinowych-odpowie
    dz-jest-jasna

    76% polaków przeciw zakazowi spalinek. 15% za. Innymi słowy praktycznie
    wszyscy korzystający z motoryzacji są przeciw, za są ci, co samochodu
    nie posiadają. Coś jak z obowiązkową służbą wojskową - za są ci co ich
    nie dotyczy (i to nie wszyscy).
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-03-06 08:11:04
    Temat: Re: 3/4 hejterów
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 6 Mar 2023 07:11:33 +0100, użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > wszyscy korzystający z motoryzacji są przeciw, za są ci, co samochodu
    > nie posiadają. Coś jak z obowiązkową służbą wojskową - za są ci co ich

    Shreku, zadam ci pytanie. Odpowiedź wymaga pewnej inteligencji więc się
    skup. Masz w pobliżu nieprzepływowy zbiornik wody w rodzaju jeziorka,
    glinianki, żwirowni? O ile m spadł w nim poziom wody w ciągu ostatnich 10
    lat?

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2023-03-06 09:26:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 07:11, Shrek pisze:
> [...]
    > wszyscy korzystający z motoryzacji są przeciw, za są ci, co samochodu
    > nie posiadają. Coś jak z obowiązkową służbą wojskową - za są ci co ich

    To, kto czym jeździ, mnie mało interesuje. Natomiast czy będzie kto miał
    bronić granic to intersuje (lub powinno) wszystkich. Słabe porównanie...
    T.

  • 4. Data: 2023-03-06 09:32:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 08:11, Jacek pisze:
    > O ile m spadł w nim poziom wody w ciągu ostatnich 10
    > lat?

    Shrek ma zadbać o to żeby nim było tyle wody co 10 lat temu czy
    przystosować się i wydawać siły i środki na:
    - budowanie zapory żeby go nie zalało
    - oszczędzanie wody/lepsze jej wykorzystanie

    Myślisz jak UE że Shrek jest zdolny zmusić siły natury do zapewnienia
    poziomu wody sprzed 10 lat?

    To jest podstawowe pytanie na które trzeba sobie odpowiedzieć słuchając
    kapłanów ekofaszystowskiej religii.

    PS. Czy wycinać kornikowe drewno aby lasu było więcej czy zostawić jak
    jest i chorego lasu będzie przybywać?

    Faktem jest że chory obszar w puszczy się PODWOIŁ od czasu wpierdalania
    się UE w nie swoje sprawy.

    PS. Pamiętając oczywiście jakie stopień zalesienia mają poszczególne
    kraje i komu przybywa ilość lasów.

  • 5. Data: 2023-03-06 11:08:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Mar 2023 09:32:16 +0100, w
    <6405a512$0$19610$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

    > Shrek ma zadbać o to żeby nim było tyle wody co 10 lat temu czy
    > przystosować się i wydawać siły i środki na:
    > - budowanie zapory żeby go nie zalało

    Tak, ma to sens na jeziorach bez dopływów. Musk!

  • 6. Data: 2023-03-06 11:08:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Mar 2023 09:32:16 +0100, w
    napisał(-a):

    > Faktem jest że chory obszar w puszczy się PODWOIŁ od czasu wpierdalania
    > się UE w nie swoje sprawy.

    :DDD
    Zawsze twierdziłem, że Konfederosja to zbiór kretynów :D

  • 7. Data: 2023-03-06 11:39:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 08:11, Jacek pisze:

    > Masz w pobliżu nieprzepływowy zbiornik wody w rodzaju jeziorka,
    > glinianki, żwirowni? O ile m spadł w nim poziom wody w ciągu ostatnich 10
    > lat?

    I chciałbyś wiedzieć gdzie przybyło poziomu?

  • 8. Data: 2023-03-06 11:44:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 11:08, r...@k...pl pisze:

    > Zawsze twierdziłem, że Konfederosja to zbiór kretynów :D

    Czego nie rozumiesz?

    Tego że obszar w którym kornik wpierdala drzewa jest dziś 2 x WIĘKSZY?

  • 9. Data: 2023-03-06 11:47:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 11:08, r...@k...pl pisze:

    > Tak, ma to sens na jeziorach bez dopływów. Musk!

    A na przepływowych Shrek ma większą MOC sprawczą? ;)

  • 10. Data: 2023-03-06 11:49:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 09:26, T. pisze:

    > To, kto czym jeździ, mnie mało interesuje. Natomiast czy będzie kto miał
    > bronić granic to intersuje (lub powinno) wszystkich. Słabe porównanie...
    > T.

    Porównanie jak każde inne.

    Chodzi o to że w tfuuuuudemokracji ludzie nie chcą jeździć elektrykami.

    (pomijając że w Polsce nie mają wyboru z wielu przyczyn)

    ZMUSISZ ich? Po FASZYSTOWSKU?