    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 3/4 hejterów
    Date: Mon, 13 Mar 2023 23:17:32 +0100

    On 2023-03-06 18:15, Jacek wrote:

    > Mam nadzieję że mieszkasz w Warszawie. Już za 10 lat Wisła będzie rzeką
    > okresową. Radziłbym kupić parę beczek, ale przecież deszcz latem nie
    > będzie padał.

    Wiec zamiast wydawania bez sensu kasy na naklanianie ludzi do
    elektrosmieci (doplaty, zachety, granty, itp.) nalezy te kase wydac np.
    na budowanie kaskad zapor na rzekach tak aby wody w nich bylo pod
    dostatkiem caly rok. Trzeb ajedyni emadrze i z sensem wydawac pieniadze.

    A swoja droga - to przejscie calej UE na elektryczny transport globalnie
    bedzie mialo wplyw rzedu 2% czy jakos tak. Zatem widac jak nieefektywne,
    drogie czy wrecz glupie jest forsowanie na sile pomysłu elektryków.
    Koszta ogromne a zyski prawie w granicach bledu pomiarowego.

    --
    mk4