  • Data: 2010-03-04 17:04:02
    Temat: Re: 3 letnie opony "nowe".
    Od: BagMan <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Miecio,
    nie wiem co to za opony i ile za nie twoja żona, w sumie, dała.
    ALE weź pod uwagę to że:
    1) za zwrot pewno zapłacisz tyle co za zboże, bo hurtownia pewno w innym
    mieście.
    2) sprzedawca oferuje jakiś mały zwrocik
    3) one DZIŚ są dobre, będą dobre za rok i za rok kolejny też będą dobre
    4) ile lat ma to auto do którego są te opony i czy nie zdążysz już go
    sprzedać zanim nie upłynie te 5lat?

    Patrząc na twoją sytuację z boku stwierdzam że na twoim miejscu wziąłbym
    zwrocik od sprzedawcy i poszedł na piwo.
    A na przyszłość DZWONIŁ SAM w kwestii zakupu opon. Jak chcesz to mogę ci
    polecić kilka dobrych sklepów gdzie sam od paru lat już robie zakupy i
    jestem zadowolony.

    pozdrawiam
    BagMan