  • Data: 2023-01-04 13:47:12
    Temat: Re: 4 identyczne procesory w laptopie?
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 3 sty 2023 o 22:11, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Mam dwa. :) Ktoś ma mniej? Nie? -- więc jestem jednym z najlepszych?! ;)
    > Czasami (ale bardzo rzadko) CPU pracuje na 100% -- bywa, że tak potrafi
    > niemal przez minutę...

    Właśnie wczoraj zaszalał antimalware tak, że musiałem go zdusić -- dałem
    20% -- wkrótce spadło niemal do zera... Może wpisanie 20% daje 2%?... ;)

    Mam dwa procesory w Acerze na srebrnym Athlonie i cztery w Acerze na
    Intelu, choć ów Intel nie ma czterech rdzeni -- ma cztery wątki. Acer
    z Athlonem miał przez jakiś czas też cztery procesory w MU, choć dwa
    szare c2d -- zamiast ;) srebrnych. Mógłby mieć aż osiem, w tym sześć
    szarych?... (cztery i7, dwa c2d i dwa srebrne)

    Acer na Intelu jest zdecydowanie szybszy od Acera na srebrnym
    Athlonie, ale na co dzień różnicy w tych szybkościach nie widzę.
    Acer z Intelem ma dwa HDD zamiast jednego HDD i szybszy CPU, choć
    nieco mniej RAMek. W tym roku zamierzam kupić do obu laptopów
    po 16 GiB DDR4 SO-DIMM 2400 CL17...

    -=-

    BTW pralko-suszarki Candy opisywanej na innych grupach -- Acera na
    Intelu sprzedał mi Media Expert. Komputer ma uszkodzony akumulator
    (akurat to nie musi być winą sklepu) i miał (wymieniłem zasilacz
    na nowy) najwyraźniej mechanicznie maltretowany przewód niskiego
    napięcia -- łączący zasilacz z laptopem. Komputer ten kupiłem
    ,,z półki'', z zainstalowanym 64W10...

    Przestrzegam przed Media Expert i przed Terg SA!

    --