  • 1. Data: 2022-12-31 00:33:41
    Temat: 4 identyczne procesory w laptopie?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    4 identyczne procesory w laptopie?
    Coś mi tu nie pasuje. Może to się gryzie ze sterowniami LENOVO?
    Interfejs Zarządzania Microsoft Windows dla ACPI jest 3 razy także w
    Menadżerze urządzeń.
    Może niepotrzebnie instalowałam uaktualnienia Windows zamiast do Lenovo?

    --
    animka

  • 2. Data: 2022-12-31 01:12:53
    Temat: Re: 4 identyczne procesory w laptopie?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tonsgv$34m$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

> [...]
    > w Menadżerze urządzeń.
    > Może niepotrzebnie instalowałam uaktualnienia Windows zamiast do

    a u mnie aż osiem jest moc!

    https://ibb.co/FVvSKWx

    --
    Piter

    Miłość i wojna są jak s. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

  • 3. Data: 2022-12-31 01:50:49
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 31 Dec 2022 00:12:53 GMT
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
    >in <news:tonsgv$34m$1@gioia.aioe.org>

    >a u mnie aż osiem jest moc!
    >
    >https://ibb.co/FVvSKWx

    No to ja mam tylko 2 sztuki, ale jakoś daje radę poza youtube, w
    którym niektóre filmy muszę oglądać w PotPlayerze.
    Tu ma facet 32 sztuki, a może być 64, ale nie znalazłem linka:
    https://i0.wp.com/sharepointinterface.com/wp-content
    /uploads/2020/09/DeviceManager01.png?resize=768%2C12
    72&ssl=1
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 4. Data: 2022-12-31 02:35:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:4vvuqhp8auk07i3lr015upmbp5oruvtct5@4ax.com>
    user Szwambuł Trantiputl pisze tak:

    > Tu ma facet 32 sztuki, a może być 64, ale nie znalazłem linka:

    bo ten co ma nie umiał zrobić scroll zrzutu :)

    --
    Piter

    Miłość i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos
    https://www.youtube.com/watch?v=TNhbeEjlLto

  • 5. Data: 2022-12-31 12:05:45
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 30/12/2022 11:33 pm, Animka wrote:
> [...]
    > Menadżerze urządzeń.
    > Może niepotrzebnie instalowałam uaktualnienia Windows zamiast do Lenovo?

    Trzeba bylo nie zastawiac tak blisko drugiego laptopa. Albo przynajmniej
    wysterylizowac.
    Teraz a prad nie wyrobisz.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 6. Data: 2022-12-31 12:33:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:top52a.ag4.1@outspace.org>
    user 2late pisze tak:

    > Trzeba bylo nie zastawiac tak blisko drugiego laptopa. Albo
    > przynajmniej wysterylizowac.
    > Teraz a prad nie wyrobisz.

    ale jest ratunek

    można wejść do BIOS i wyłączyć wszystkie
    zostawić tylko jeden ;)

  • 7. Data: 2022-12-31 12:55:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2022 01:35:36 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:4vvuqhp8auk07i3lr015upmbp5oruvtct5@4ax.com>

    > bo ten co ma nie umiał zrobić scroll zrzutu :)

    Mój zrzut:

    https://ibb.co/QHjnfZT

    Możemy się policytować ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2022-12-31 13:18:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:eshaa8hw15nj.l6bj515vnfb9.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > Mój zrzut:
    >
    > https://ibb.co/QHjnfZT
    >
    > Możemy się policytować ;)

    o panie jest pałer
    procek wielkości pocztówki :)

  • 9. Data: 2022-12-31 13:27:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-31, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Mój zrzut:
    >
    > https://ibb.co/QHjnfZT
    >
    > Możemy się policytować ;)

    Pasjans powinien na tym pojść, a przy dobrym GPU może i tetris 3D.
    A poważniej, nieźle żeś się tym fakturowaniem-sql przejął :)

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2022-12-31 13:49:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2022 12:18:34 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:eshaa8hw15nj.l6bj515vnfb9.dlg@40tude.net>

    > o panie jest pałer
    > procek wielkości pocztówki :)

    W skrócie klastry z kilku serwerów.

    Mogę dla jednej maszyny wirtualnej przydzielić kilkaset procesorów/rdzeni,
    ale to raczej nie ma sensu. Dużo rdzeni idzie dla serwerów antysmapmoych i
    serwerów pocztowych, bo tam czasem są tysiące ludzi równocześnie. Natomiast
    inne typy serwerów (www, samba, WinSrv itp) potrzebują mniej. Terminale
    jeszcze mniej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam