    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: +69
    Date: Wed, 4 May 2022 02:07:18 +0200

    W dniu 01.05.2022 o 21:20, ii pisze:
    > Jadę se dzisiaj py pyr pyr i nagle jakiś hujek mi macha bym się
    > zatrzymał. No to się zatrzymałem. A ten mi mówi że przekroczyłem
    > prędkość o 69km/h...

    Dzisiaj z kolegą rozmawiałem. Upiera się, że 2kzł to więcej niż 10pkt.
    Na co ja, że mniej więcej 1% rocznego przychodu to jednak znacznie mniej
    niż 50% punktów na jakie jest kredyt. Na co on, że +69 to jednak znaczne
    przekroczenie. Na co ja, że niespecjalnie, po to mam samochód by nie
    jeździć jak d..a. Na co on znowu, że 2kzł to jednak dużo. Na co ja
    znowu, że to ciągle 1% a nie 50 i że ja te 2zł zrobiłem na drodze a on
    na parkingu zderzył się ze strażą czym naraził swoje zdrowie a może i
    życie a naprawa kosztowała go 1,5kzł kilka lat temi. I tak właśnie
    ludzie myślą, że ... ani grosza.

    A ja to sobie myślę, że jak nie będę mógł jeździć to przez rok nie
    odprowadzę więcej w paliwie podatku na tych wszystkich pasożytów i
    jeszcze mnie będą prosili bym jeździł...