  • 1. Data: 2022-05-01 21:20:19
    Temat: +69
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Jadę se dzisiaj py pyr pyr i nagle jakiś hujek mi macha bym się
    zatrzymał. No to się zatrzymałem. A ten mi mówi że przekroczyłem
    prędkość o 69km/h...

  • 2. Data: 2022-05-01 21:44:50
    Temat: Re: +69
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 01.05.2022 o 21:20, ii pisze:
    > A ten mi mówi że przekroczyłem prędkość o 69km/h...

    nice

  • 3. Data: 2022-05-04 02:07:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.05.2022 o 21:20, ii pisze:
    > Jadę se dzisiaj py pyr pyr i nagle jakiś hujek mi macha bym się
    > zatrzymał. No to się zatrzymałem. A ten mi mówi że przekroczyłem
    > prędkość o 69km/h...

    Dzisiaj z kolegą rozmawiałem. Upiera się, że 2kzł to więcej niż 10pkt.
    Na co ja, że mniej więcej 1% rocznego przychodu to jednak znacznie mniej
    niż 50% punktów na jakie jest kredyt. Na co on, że +69 to jednak znaczne
    przekroczenie. Na co ja, że niespecjalnie, po to mam samochód by nie
    jeździć jak d..a. Na co on znowu, że 2kzł to jednak dużo. Na co ja
    znowu, że to ciągle 1% a nie 50 i że ja te 2zł zrobiłem na drodze a on
    na parkingu zderzył się ze strażą czym naraził swoje zdrowie a może i
    życie a naprawa kosztowała go 1,5kzł kilka lat temi. I tak właśnie
    ludzie myślą, że ... ani grosza.

    A ja to sobie myślę, że jak nie będę mógł jeździć to przez rok nie
    odprowadzę więcej w paliwie podatku na tych wszystkich pasożytów i
    jeszcze mnie będą prosili bym jeździł...

  • 4. Data: 2022-05-04 10:40:45
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2022 01:07, ii wrote:

> [...]
    > Na co ja, że mniej więcej 1% rocznego przychodu to jednak znacznie mniej
    > niż 50% punktów na jakie jest kredyt. Na co on, że +69 to jednak znaczne

    Zalezy gdzie, na w miare pustej autostradzie ujdzie. W miescie na
    ograniczeniu do 50 czy nawet 70 albo poza zabudowanym gdzie jest
    ograniczenie do 90 to za przekroczenie o 69kmh kierowalbym na badania
    psychiatryczne za wzgledu na uzasadniona mozliwosc proby zabojstwa lub
    samobojstwa.

  • 5. Data: 2022-05-04 11:58:42
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2022 o 10:40, K pisze:

> [...]
    > ograniczenie do 90 to za przekroczenie o 69kmh kierowalbym na badania
    > psychiatryczne za wzgledu na uzasadniona mozliwosc proby zabojstwa lub

    Odchodzisz od głównego tematu, którym jest wartość pieniądza kontra
    wartość punktów. Czyli czy okradać z majątku czy ze swobód.

  • 6. Data: 2022-05-04 14:12:09
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2022 10:58, ii wrote:

    > Odchodzisz od głównego tematu, którym jest wartość pieniądza kontra
    > wartość punktów. Czyli czy okradać z majątku czy ze swobód.

    Czy PoRD sa w jakims aspekcie dla Ciebie niejasne?

  • 7. Data: 2022-05-04 16:07:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zalezy gdzie, na w miare pustej autostradzie ujdzie.

    Ale o 69 na autostradzie to wychodzi licznikowe 220:P Bo ja wiem -
    kiedyś dwie paczki śmigałem - teraz uważam że byłem po prostu młody i
    głupi:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-05-04 16:36:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2022 15:07, Shrek wrote:

    > Ale o 69 na autostradzie to wychodzi licznikowe 220:P Bo ja wiem -
    > kiedyś dwie paczki śmigałem - teraz uważam że byłem po prostu młody i
    > głupi:P

    No ale biorac pod uwage, ze np na takiej A1 jadac licznikowe 150kmh
    jestes praktycznie caly czas wyprzedzany to juz tak nie szokuje.
    Szczegolnie jak ktos poleci 220 przy malym ruchu. Nie zebym popieral.

  • 9. Data: 2022-05-04 17:04:55
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2022 o 14:12, K pisze:

    > Czy PoRD sa w jakims aspekcie dla Ciebie niejasne?

    Masz jakiś problem z PoRD i potrzebujesz by ktoś Ci to wyjaśnił?

  • 10. Data: 2022-05-04 17:40:35
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2022 o 16:07, Shrek pisze:

    > Ale o 69 na autostradzie to wychodzi licznikowe 220:P Bo ja wiem -
    > kiedyś dwie paczki śmigałem - teraz uważam że byłem po prostu młody i
    > głupi:P

    To ile według Ciebie należy jeździć i dlaczego właśnie tyle?