    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: +69
    Date: Thu, 5 May 2022 12:24:11 +0200

    Dnia Wed, 4 May 2022 23:08:13 +0200, Shrek napisał(a):

    > Kiedyś coś źle ocenisz i nie będzie marginesu...

    Ale już tak bardzo rzadko jeżdżę, tylko tam, gdzie można.
    Poza tym coraz więcej "ślepych" kierowców albo robiących głupoty.

    Zresztą nawet współczesnymi autami ciężko jest robić jakieś figury, typu
    zwroty czy przewroty, choćby ze względu na niewielki procent aut
    tylnonapędowych i na brak możliwości wyłączenia w niektórych pojazdach
    asystentów bezpieczeństwa.
    Poza tym całkiem inaczej prowadzi się auta tylnonapędowe w porównaniu z
    przednim napędem czy stałym 4x4. Pamiętam, że lata temu chyba z pół roku mi
    zajęła eliminacja wyuczonych odruchów po przejściu z aut tylnonapędowych na
    przednionapędowe.
    Teraz wsiadam do jakiegokolwiek auta i już nie mam problemów, czy to przód
    czy tył, czy też 4x4. Albo czy to skrzynia ręczna czy jakikolwiek tyl
    automatu bądź sekwencji. A bywało, że w ciągu jednego dnia prowadziłem trzy
    całkiem różne samochody. Często się zdarza, że jak z kimś jadę jego autem,
    to ja prowadzę.
    Sam zresztą mam klasyczny automat hydrauliczny (Aisin), PHEV oraz dwa auta
    z ręcznymi skrzyniami.

    Ściganie się mnie nie kręci, zamiast jazdy wyścigowej wolałem rajdową bądź
    terenową.
    Teraz mi wystarczy wiedzieć, że umiem, nie potrzebuję tego udowadniać.
    Włączam aktywny tempomat (albo zwykły, jeśli jest) i relaksuję się wlokąc
    się za kimś. Jak jest możliwość, to wyprzedzam.

    Notabene: bardzo fajnie się wyprzedza podrasowanym Lexusem 650h
    (niewystępującym oficjalnie w Europie) albo innymi AMG.
    Natomiast nie miałem jeszcze możliwości prowadzić Tesli S.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam