  • 21. Data: 2010-01-04 14:23:52
    Temat: Re: 71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą kolejne
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    news:hhsoej$hso$1@news.onet.pl...

    > A gdzie reszta, normalny ruch pojazdów?
    Na pozostałych pasach ruchu.
    Do dwóch autobusów na jeden cykl świateł z nadwyżką wystarczy jeden buspas.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 22. Data: 2010-01-04 14:26:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtekk" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na pozostałych pasach ruchu.

    To już się robi ruch nienormalny, bo zmniejszony o 1/3 lub 1/2.

  • 23. Data: 2010-01-04 14:29:53
    Od: mw <m...@g...com>

    On 4 Sty, 11:15, to <t...@a...xyz> wrote:

    > W myśl zasady "niech tkwią te ch...je w tych je...nych autach".
    Zupełny brak pomyślunku, jeszcze gorzej jest stać w lambo cabrio tuż
    obok rur ikarusa w korku ;-).

  • 24. Data: 2010-01-04 14:36:20
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > To już się robi ruch nienormalny, bo zmniejszony o 1/3 lub 1/2.
    Jeden autobus przegubowy to średnio około 80 osób (w godzinach szczytu więcej,
    wieczorem mniej). Patrząc na zapełnienie samochodów osobowych odpowiada to co
    najmniej 40 somochodom osobowym.
    Na ruchliwej ulicy na jednej zmianie swiateł jednym pasem przejeżdża do 30
    samochodów.
    Tak więc ułatwiając ruch autobusom zwiększa się przepustowość skrzyżowania
    (ilość osób/godzinę).

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 25. Data: 2010-01-04 14:40:19
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > A na jakiej podstawie zabrano część ogólnodostępnej drogi?
    Dalej jest ogólnodostępna. Wsiadasz do autobusu jak chcesz i korzystasz z niej.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 26. Data: 2010-01-04 14:44:44
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Użytkownik "ksoniek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > pójdź na pierwszą lepszą uczelnię wyższą (oczywiście zapomnij o
    > prywatnych) i posłuchaj pierwszego wykładu ze statystyki - wyjaśnią ci
    > określenie reprezentatywna

    Pomijając meandry akademickiego postrzegania świata autorzy nie napisali nic
    o metodzie pozyskania próby więc dywagacje n a ten temat są jak wróżenie z
    fusów zamkniętych w torebkę ekspresową. Czy wybrali 250 przechodniów i 250
    kierowców stojących w korku ? Czy wśród kierowców byli ci co stoją na TŁ
    czy np. tacy jak ja dla których buspas na TŁ w istotny sposób odkorkował Wał
    Miedzeszyński w okolicy rzeczonej TŁ tym samym skracając drogę do domu o 10
    minut i jakie były proporcje dla obu tych grup ? Czy ... itp, itd...

  • 27. Data: 2010-01-04 14:50:10
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    > A na jakiej podstawie zabrano część ogólnodostępnej drogi?

    Jest nawet bardziej ogólnodostępna niż była, bo autem nie każdy może jechać,
    a autobusem tak. ;)

    --
    pzdr, Eli

  • 28. Data: 2010-01-04 14:50:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtekk" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeden autobus przegubowy to średnio około 80 osób

    No i?
    Kierowcy w Warszawie mają z tego tytułu tańsze paliwo, że muszą jeździć MPK?

  • 29. Data: 2010-01-04 14:51:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dalej jest ogólnodostępna. Wsiadasz do autobusu

    Przestaniesz bredzić nie na temat?
    Idź z tymi dyrdymałami na jakieś ekoforum.

  • 30. Data: 2010-01-04 16:07:09
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > Użytkownik "Wojtekk" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No i?
    > Kierowcy w Warszawie mają z tego tytułu tańsze paliwo, że muszą jeździć MPK?
    Nie muszą płacić za paliwo. Kupują bilet miesięczny, co jest tańsze od paliwa.
    Ci co muszą jchać autem mają więcej miejsca na drodze, bo część osób pojechała
    autobusem.
    Jak widać wszyscy powinni być zadowoleni. Problem jest tylko w ustawieniu
    odpowiednich proporcji transportu publicznego do prywatnego.

    Pozdrawiam
    Wojtek