  • Data: 2020-11-30 12:55:27
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "trybun" rptdds$9u7$...@g...aioe.org

    > By zachęcić do kupna.

    Ale mnie takim bełkotem tylko zniechjęcają bo pokazuja że tak naprawdę
    nie ma się czymś istotnym dla klienta pochwalić.

    > Można mieć i zwykły telefon, i smartfon.

    To już fanaberia..

    > Widocznie nie traktujesz jej piaskiem.

    To na pewno, nie mam w zwyczaju nosić w kieszeni piasku.?

    droid.gpstest

    > Też.

    > Wiesz, co to SNR? (signal-to-noise ratio)

    Mniej więcej. Ale co to ma do rzeczy? Są przecie programy do obsługi GPS.

    > Komercyjnego Galileo -- OK, ale GPS to chyba
    > wojskowy, i raczej ot tak sobie go nie włączysz. ;)
    > [może to ja ,,mijam się z prawdą''?]

    Opcję włączenia płatnej wersji GPS w programie GPStest widziałem jeszcze
    w czasach gdy Galileo był w fazie projektu.

    > Chyba geosynchroniczne (nie wiem, jaką pełnią funkcję) są na tej
    > samej wysokości co ,,normalne'', ale pamiętam wyraźne rysunki
    > sprzed lat ukazujące 3 różne wysokości.
    >
    > Aż tak ciekawski nie jestem, by sięgnąć do źródeł -- dokumentacja
    > zapewne jest częściowo jawna...

    No jasne,.

    > Technicznie miał na Krymie swoje wojsko (zgodnie z umowami)
    > i zdecydowaną większość Rosyjską, w tym parlament krymski. ;)

    Któryś z kacyków ZSRR podarował USRR rosyjski Krym, a nie wrogiej
    obecnej Rosji Ukrainie. Poza tym w odróżnieniu od np aneksji NRD przez
    RFN powrót Krymu odbył się poprzez referendum.

    > Na Allegro ma być jutro Redmi Note 9 Pro 6/128 za 899.
    > To już porównywalna cena z tym, który kupiłem w X-Kom.
    > Może nawet niższa.

    Nie cierpię kupować na Allegro, zawsze wynikają jakieś problemy z tego.
    A to po zawarciu umowy okazuje się że obowiązuje zasada przedpłaty, a to
    jakaś inna duperela która wymaga dogadywania się na nowo z sprzedającym.
    Jednym słowem - taki telefon można kupić w lekko licząc 100 sklepach i
    nie czuć żadnego dyskomfortu jak w tym serwisie. Raz nawet przesyłkę
    dostałem z bardzo długim opóźnieniem, a sprzedająca menda to mi
    przyznała negatywną opinię.

    > 5G przyda się autonomicznym samochodom?... I nie tylko?...

    Tak samo UHD jak temu kmiotowi który ma do dyspozycji tylko naziemny
    przekaz TV.

    Jednym słowem - gdy po ulicach będą jeździć autonomiczne pojazdy to w
    modzie będzie juz jakieś 105 a nie 5G.

    > -=-
    >
    > Więc jak? -- masz DF GNSS w swej Motce?
    > Jaką masz niedokładność?...

    Nie mam pojęcia,. Gdzie to mogę zobaczyć?