  • Data: 2020-12-02 13:25:05
    Temat: Re: 9hpln
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "trybun" rq2mjf$1tkg$...@g...aioe.org

    > Ale mnie takim bełkotem tylko zniechjęcają
    > bo pokazuja że tak naprawdę nie ma się
    > czymś istotnym dla klienta pochwalić.

    Płynniejsze gry i przewijanie tektsu...

    > Mniej więcej. Ale co to ma do rzeczy?

    Możesz napisać, jakie masz SNR?

    > Opcję włączenia płatnej wersji GPS w programie
    > GPStest widziałem jeszcze w czasach gdy Galileo
    > był w fazie projektu.

    Możesz napisać coś jeszcze na ten temat?
    Przykładowo -- 'DDK'?
    https://www.ddkpositioning.com/

    > Któryś z kacyków ZSRR podarował USRR rosyjski Krym,

    Chruszczow -- był Ukraińcem, podobnie jak Breżniew.

    > Nie cierpię kupować na Allegro, zawsze
    > wynikają jakieś problemy z tego.

    Nie narzekam.

    > Jednym słowem - gdy po ulicach będą jeździć autonomiczne
    > pojazdy to w modzie będzie juz jakieś 105 a nie 5G.

    105?

    > Nie mam pojęcia,. Gdzie to mogę zobaczyć?

    - możesz podać raportowaną (teoretycznę, wyliczoną,
    nie rzeczywistą) dokładność wskazań wraz z SNR
    - możesz sprawdzić, czy widzisz L5 i E5
    (rozumiem, że nie widzisz L5 i E5)

    --