  • Data: 2020-12-16 12:00:05
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2020 o 19:57, Krzysztof Halasa pisze:

    > Nic z tych rzeczy. Po prostu to zależy od rodzaju obciążenia. W mojej
    > pracy bardzo często brakuje mi mocy obliczeniowej procesora, w innych
    > zadaniach bardziej brakuje "dysków", jeszcze w innych czegoś innego itd.

    Co mnie ma obchodzić rodzaj pracy skoro procesor jest zwyczajnym leniem
    przy normalnym działaniu? Nie sposób oprzeć się wrażeniu że ktoś mnie
    robi w jajo reklamując prędkość komputera z takim procesorem.

    > Komputer nie składa się tylko z CPU. Wydajność jest raczej determinowana
    > przez najsłabszy element (w danych warunkach).

    Czyli sugerujesz producenckie  błędy w doborze komponentów? Czy może
    cała idea współczesnych sprzętu komputerowego jest wykoślawiona? Wiele
    wskazuje że chodzi raczej o to drugie.  - Niedawno gdzieś czytałem że z
    taśm produkcyjnych Intela wychodzą procki z górnej półki, a później
    część z nich przechodzi dodatkowy ( zubożający) proces technologiczny
    aby można było je taniej sprzedawać..