  • Data: 2021-01-04 03:19:04
    Temat: Re: 9hpln
    Od: Eneuel <e...@g...cm> szukaj wiadomości tego autora

    trybun pisze:

    > Sam znasz ten program GpsTest. A w nim ani wzmianki w oknie głównym o
    > "EGNOSS", flagi satelitów systemu GNSS i SBAS to faktycznie nie ich
    > własne symbole a tylko flagi państw właścicieli danych satelitów. W
    > objaśnieniach każą "EGNOS" utożsamiać z Unią Europejską. Natomiast
    > "WAAS" z USA, "MSAS" z Japonią "SDCM" z Rosja itd.

    Więc chyba dobrze ,,każą''. [buntowałbym się, gdyby mnie kazano...]

    > Tak więc niezupełnie się to zgadza z tym co napisałeś.

    Co konkretnie nie zgadza się?

    > Mam i teraz juz 101 raz o tym piszę. Nie pamiętasz już że pisałem także
    > o E1 i L1?

    Pamiętam, że myliłeś satelity EGNOSS z satelitami Galileo.

    Pytam więc wprost:
    - widzisz około 10 satelitów z flagą UE w części GNSS?
    - masz dokładność poziomą ~1 metra na wolnej przestrzeni?
    - widzisz może akurat teraz numerki:
    E24, E03, E31, E33, E26, E08, E01, E13, E18, E07, E20

    Podawałeś numery 136 i bodajże 123 -- to akurat numery satelitów
    EGNOSS, nie satelitów Galileo.

    --
    Ene