  • Data: 2021-02-04 11:51:21
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2021 o 18:02, Eneuel pisze:

    > Nie wyprowadzili -- Ty także nie wyprowadzisz swymi metodami. :)

    Nie bardzo wiem co to za metody, i dlaczego niby miałbym zamiar
    wyprowadzania Cię z równowagi. Sprawa interesuje mnie z tego powodu że
    znajomy z realu też niedawno miał taką sprawę w sądzie.

> [...]
    > co jedna podstawowa... Wniosek prosty -- biegły 'nie ma ,,nadmiaru'' ;)
    > klientów', bo gdyby miał, opiniowanie nie opłaciłoby się mu...
    >
    > Klientów brak, najwyraźniej stosownej wiedzy medycznej brak -- co
    > wykazałem aż zbyt dosadnie, więc bez dofinansowywania ze strony
    > sądu biegły by daleko nie ,,zajechał''...
    >
    > Sędzia ze swą bystrością umysłu (,,nie można mieszać różnych spraw
    > i trzeba mieszać różne sprawy'' itp. kFiaty) też niewiele wskóra
    > w rzeczywistym świecie (niestety) twardych (bo realnych) reguł...
    >
    > Wystarczy tedy brać do rozpatrywania ,,ubezpieczeń'' stosowny ;)

    Zbytnim uproszczeniem jest zwalenie całej winy na Kaczyńskiego, czyli
    złego funkcjonowania złego systemu który to system z założenia stworzono
    aby tzw państwo ciągle walczyło z obywatelem.

    > Nie rozstrzygniemy tego. W innym poście rysuje Ci SBAS w Afryce...
    > W sprawie SBAS/GNSS Też nie uznasz rzeczywistości...
    >    https://geoforum.pl/upload/images/gnss_3.jpg
    > https://gssc.esa.int/navipedia/images/8/8c/SBAS_in_t
    he_world.png
    > Nie szukasz prawdy... [lub szukasz, lecz udajesz, iż nie szukasz]

    > Satelity SBAS ślą Ci info -- możesz te informacje otrzymać choćby
    > via net... Zrozum wreszcie [lub nie] że satelity SBAS pełnią
    > zupełnie inną funkcje niż satelity GNSS -- choćby ślą poprawki
    > atmosferyczne i info o stanie GNSS. Co Ci po informacjach WASS
    > w Europie? Co Ci z tego, iż wiesz, jak wyglądają atmosferyczne
    > zniekształcenia nad Waszyngtonem wtedy, gdy poznajesz pozycję
    > w Poznaniu?... WASS opiera się o stacje rozlokowane nad USA,
    > nie w Europie... (ogólnie o stacje nad USA -- nie wdając się
> [...]

    Tymczasem, w razie awarii EGNOS to z całego zasobu SBAS mam pod
    Poznaniem do dyspozycji tylko satelity SDCM.

> [...]
    >
    > Nie zamierzam na razie ;) kupować następnego telefonu.
    >
    > -=-
    >
    > Twój problem długotrwałego fiksowania może mieć wiele przyczyn:
    >  - zły telefon
    >  - zła konstelacja
    >  - złe zadaszenie
    >  - nieaktualne dane aGPS
    >  - lodowaty ;) start
    >
    > U mnie czasami ;) fixowanie trwa kilkanaście minut, ale zwykle
    > mniej niż sekundę, o ile warunki są q temu dobre...
    >
    > [czytając Ciebie, można wiele dowiedzieć się o Twym trybie życia]

    Najprawdopodobniej zły, czyli przestarzały już dzisiaj telefon. I jedna
    uwaga - gdy w nim włączyć sieć to fiksa łapie normalnie, czyli
    kilka/kilkanaście sekund. Ale to nie jest żadne rozwiązanie bo w głębi
    lasu ciężko o sam sygnał GSM a co tu dopiero mowić o 3 czy 4g.