    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Fri, 19 Feb 2021 12:05:45 +0100
    <rsf2q2$11mp$3@gioia.aioe.org> <rsj1cb$1duc$2@gioia.aioe.org>
    <rsn03p$i34$1@gioia.aioe.org> <rsr8ac$1ke7$1@gioia.aioe.org>
    <rss9bt$djd$1@gioia.aioe.org> <rstrph$7ce$1@gioia.aioe.org>
    <rt7i90$r4r$1@gioia.aioe.org> <rt82vp$nud$1@gioia.aioe.org>
    <rt9hkb$1ntp$1@gioia.aioe.org> <rtb90s$l2q$1@gioia.aioe.org>
    <rtek41$ikh$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <rthafj$ouq$1@gioia.aioe.org> <rttiq6$aoe$1@gioia.aioe.org>
    <ru6blb$fp4$1@gioia.aioe.org> <run0e6$qhh$1@gioia.aioe.org>
    <rvgjh9$44e$2@gioia.aioe.org> <rvhnqi$hfe$1@gioia.aioe.org>
    <rvp425$1rch$2@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <s05q8k$1ffq$4@gioia.aioe.org>
    <60269250$0$519$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 12.02.2021 o 15:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "trybun"  napisał w wiadomości grup

    > Ze wyladowal, bo czy tak calkiem "bez problemow".
    > Zarzuty mu prokurator usilowal postawic.

    Zarzuty każdemu można postawić, ważna jest ich zasadność,. A tymczasem o
    sprawie cicho, czyli mrzemy przyjąć że te zarzuty były dęte i stawiane
    tylko dlatego bo wtedy było na nie zapotrzebowanie.

    > Ogolnie to chyba dosc mlody byl, ale kto wie, jak tam w wojsku z
    > emeryturami ...
    >
    > J.

    Jedno że znacznie szybciej niż cywile, a w szczególnych przypadkach to i
    młodzieniec może się załapać. Tak też mogło być w tym przypadku -
    przejście na emeryturę wojskową i podanie o pracę u jakiegoś cywilnego
    przewoźnika.