    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <rsf2q2$11mp$3@gioia.aioe.org> <rsj1cb$1duc$2@gioia.aioe.org>
    <rsn03p$i34$1@gioia.aioe.org> <rsr8ac$1ke7$1@gioia.aioe.org>
    <rss9bt$djd$1@gioia.aioe.org> <rstrph$7ce$1@gioia.aioe.org>
    <rt7i90$r4r$1@gioia.aioe.org> <rt82vp$nud$1@gioia.aioe.org>
    <rt9hkb$1ntp$1@gioia.aioe.org> <rtb90s$l2q$1@gioia.aioe.org>
    <rtek41$ikh$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <rthafj$ouq$1@gioia.aioe.org> <rttiq6$aoe$1@gioia.aioe.org>
    <ru6blb$fp4$1@gioia.aioe.org> <run0e6$qhh$1@gioia.aioe.org>
    <rvgjh9$44e$2@gioia.aioe.org> <rvhnqi$hfe$1@gioia.aioe.org>
    <rvp425$1rch$2@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <s05q8k$1ffq$4@gioia.aioe.org>
    <60269250$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0sir5$1kvg$2@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Wed, 24 Feb 2021 11:57:58 +0100

    dyskusyjnych:s0sir5$1kvg$...@g...aioe.org...
    "J.F." 60269250$0$519$6...@n...neostrada.pl

    >Mu? -- chyba pilotowi...

    >Jak wylądował bez problemów -- pilot trafił na pas, nie wyjechał
    >ani w poprzek, ani wzdłuż poza tenże pas, nie sfajczył się, nie
    >zderzył się z niczym na lotnisku, nie spowodował zagrożenia, nie
    >stworzył groźnej sytuacji itd...

    Ale tu nie chodzi o to, czy wyladowal calo, tylko czy wymagane warunki
    byly spelnione, bo jesli nie - to probujac ladowac narazil pasasazerow
    i skarb panstwa na straty, i kara mu sie slusznie nalezy.

    Tylko ze prokurator mowi "warunki byly zle", a pilot mowi "ja tam
    bylem i widzialem , ze byly dobre".
    A ze wyladowal ... trudno nie przyznac mu racji, przeciez nie bedziemy
    wierzyc ruskiemu kontrolerowi :-)

    Ktory zreszta chyba bez problemow pozwolil na ladowanie ... bo warunki
    byly dobre.

    >IMO Protasiuk powinien był przyziemić, gdy poczuł ziemię tuż
    >pod sobą -- ZTCW próba podnoszenia samolotu poza lotniskiem
    >z takiej wysokości zwykle kończy się katastrofą... Walnięcie
    >w mur, samochód, a nawet w drzewa byłoby mniej kosztowne...

    Gdzie mial wyladowac - w lesie ?
    Z predkoscia 300km/h?
    Tez by sie sie zle skonczylo, a poderwanie ... moglo sie udac.

    Tak naprawde, to nie powinien schodzic tak nisko.
    Na co sie IMO zlozyly dwie rzeczy.

    >BTW -- ponoć Wrona miał jakieś kłopoty okołoemerytorowe...
    >Wcześniej ponoć zabrał głos w sprawie smoleńskiej...
    >Ponoć wyjaśnił Marcie I Wielkiej, że ważne jest,
    >którą częścią samolot uderzył...

    >Przykład Wrony pokazuje szacunek polskich władców do prawdy!

    Ja tam nie wiem czy chodzi stosunek władcow, czy Wrone LOT wyslal na
    emeryture, bo ... za stary na pilota.

    J.