-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer04.fr7!news.highwinds-
media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "HubertO" <b...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl>
<56266166$0$9570$65785112@news.neostrada.pl>
<n05rbh$t85$1@node2.news.atman.pl>
<5627535f$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<n086hp$bj1$1@node1.news.atman.pl>
<5627a8a9$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<n08ejg$jr2$1@node1.news.atman.pl> <n08fhv$fl9$1@node2.news.atman.pl>
<5627cc9c$0$9571$65785112@news.neostrada.pl>
<n08k5a$pfo$1@node1.news.atman.pl>
<1b2x29mgg17l1$.ciixr547ua0v$.dlg@40tude.net>
<n0kd0b$7o9$1@node2.news.atman.pl>
<562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
<n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl> <n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl>
<n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
<562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
<n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
<c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
<n0r2ak$vvb$1@node2.news.atman.pl>
<56368a6c$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
<n16to6$6q9$2@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <n16to6$6q9$2@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Mon, 2 Nov 2015 10:27:07 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 31
Message-ID: <56372ca7$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94-229-213-247.static.espol.com.pl
X-Trace: 1446456487 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 650 94.229.213.247:1150
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3222
X-Received-Body-CRC: 283077609
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571427
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:n16to6$6q9$2@node1.news.atman.pl...
> On 01.11.2015 22:55, HubertO wrote:
>
>>>> Albo wielu kierowców nie wiedziałoby "czy pieszy oczekuje na możliwość
>>>> wejścia na przejście".
>>>> Więc jaki zapis byłby całkowicie jasny dla wszystkich, według Ciebie ?
>>>
>>> "pieszy korzystający z przejścia dla pieszych ma pierwszenstwo." Koniec.
>>> Można zrobić wyjątek dla tramwajów. I nie mów, że to to co teraz, bo
>>> teraz po kropce jest następny paragraf.
>>>
>>> Shrek.
>>
>> Ten następny paragraf nie określa pierwszeństwa. Następny paragraf
>> jest tylko po to, aby pieszy zachował szczególną ostrożność i ten
>> paragraf określa o co chodzi w tej szczególnej ostrożności.
>> Jedyny paragraf o pierwszeństwie jest napisany tak jak chcesz, czyli
>> pieszy znajdujący się na przejściu ma pierwszeństwo. Koniec.
>
> No to skoro nic się nie zmienia, to w czym przejawia się radykalność
> "mojego" pomysłu? Skoro nic to nie zmienia, a przynajmniej sprawa staje
> się jasna, to o co krzyk?
>
> Shrek.
Napisałem ci o co chodzi i nie musisz więcej krzyczeć.
Radykalność twojego pomysłu (w porównaniu z projektem Bublewicz)
polega na tym, że chciałeś usunąć paragrafy, które wg ciebie powodowały,
że pierwszeństwo nie jest jednoznacznie określone.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.15 14:52 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML