  • Data: 2020-07-12 14:57:04
    Temat: Re: AMD 3900X
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    w artykule <news:rees0k$8a3$1@dont-email.me> pisze:

    > Wspomniany i7-7700 ma 9 tyś punktów. nie wiem jak liczone,
    > ale jest to wspólny mianownik. ten procek teraz na allegro kosztuje
    > 900zł. na jesień kupiłem cały poleasingowy komputer z i7 3930 za
    > 1000zł, a ma 8 tyś punktów.

    Syntetyczny wskaźnik oznacza ogólną wydajność i nie musi nijak pasować do
    konkretnego zastosowania. Tu masz przykład różnic wydajności w różnych
    zastosowaniach na przykładzie poprawionych procesorów AMD, m.in. Ryzena
    3900XT.
    https://www.komputerswiat.pl/recenzje/sprzet/kompone
    nty-pc/test-amd-ryzen-xt-3900xt-3800xt-3600xt-nowe-i
    -duzo-drozsze-procesory/xmhh5hf

    Przy okazji - tyś to zaimek z końcówką czasownikową:
    https://pl.wiktionary.org/wiki/ty%C5%9B
    I para cytatów z cytatów:
    ,,Tyś pchła, tyś pchła
    Mnie do miłości tej!"