  • Data: 2021-05-02 10:30:42
    Temat: Re: AMD Athlon X4 880K 4,0 GHz 4MB FM2+
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-02 08:36, work wrote:
    > Czy takie coś jak w tytule jeszcze do czegoś się nada? Czy sobie
    > darować? Mam okazję mieć za darmo.

    pi razy oko wydajnościowo odpowiednik q6700 który miał premierę 14 lat
    temu, za darmo można brać, kwestia tylko kwestia czy faktycznie
    potrzebujesz, do czego i czy przypadkiem długofalowo nie wyjdzie taniej
    zapłacić za coś bardziej energooszczędnego

    na ebayu po 17 dolców, zawsze można sobie breloczek zrobić :)