  • Data: 2010-03-13 17:00:18
    Temat: Re: ASO citroena
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ pisze:

    > Przeciez tobie nie odpisywalem, nie?

    pietro wyzej odpisywales - wlanie mi:
    <cytat>
    Rejestracja + opłata abonamentu,
    </cytat>

    wiec Ci odpisalem - jaki abonament?
    Ale skoro Ty placisz, no coz - to nie znaczy, ze kazdy ma za to tez
    placic :)

    > Jaka informacje? Nr referencyjny klockow hamulcowych i wyposazenie
    > samochodu? Autor watku pytal o informacje dotyczące przeglądów, w czym
    > mu pomoże bezpłatny login do Citroen Service?
    ale takie in>

    ale takie informacje to chyba nigdzie nie sa dostepne (no chyba, ze tam
    gdzie auto bylo serwisowane a wowczas dodatkowo nalezy pokazac dowod
    rej. auta, bo 'na gebe' nikt nie udziela takich informacji).

    Z nr VIN mozna sie tez wiele dowiedziec, jak probowales to pewnie wiesz,
    ze lista szczegolow potrafi byc baardzo dluga
    W przypadku zakupu konkretnego auta moze byc to rowniez istotne
    (pytajacy i autor watku jest na etapie kupna)

    --
    pozdr
    Adam (AL)