  • Data: 2009-02-14 09:14:52
    Temat: Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10
    Od: PSYLO <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Kosmowski pisze:
    > Czyli testowałeś jedynie Asus EEE PC i wyszło Ci, że z pośród tych Asus EEE PC,
    > które testowałeś to Asus EEE PC jest najlepszy. :) Czyli ogólnie napisałeś coś
    > w stylu "Samsunga nie testowałem ale EEE PC jest lepszy".

    Myślę, że powinieneś solidnie poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem, bo
    póki co kiepsko Ci to wychodzi ;-)

    > Jakość wykonania to jest tragedia - klawisze odpadają.

    Matryce się łamią, baterie wybuchają i dyski eksplodują. Za siedmioma
    górami, za siedmioma lasami... ;-)

    > W dowolnym netbooku jest zbliżony - to jest kwestia tylko tego jaką baterię
    > montujesz (o jakiej pojemności).

    I co to według Ciebie zmienia? Eee 1000H bardzo długo pracuje na baterii
    - tyle napisałem i proszę nie dorabiaj do tego swoich własnych teorii.

    > I doszedłeś do tych wniosków testując jednego netbooka, jakie to ma odniesienie
    > do innych opcji na rynku? Np. o niebo lepiej wykonanych Lenovo i Delli?

    Akurat wczoraj testowałem Lenovo - nie bardzo rozumiem skąd wytrzasnąłeś
    to "o niebo lepiej", bo w rzeczywistości jest wykonany zauważalnie
    gorzej od 1000H.

    > Do wydajniejszych HP?

    Tak tak, szczególnie tych na procesorach Via z preinstalowaną Vistą ;-)

    > Etui to jest zaniedbywalna sprawa - koszt kilkudziesięciu złotych

    Bzdura, ale szczerze mówiąc nawet nie mam za bardzo chęci żeby Ci
    tłumaczyć dlaczego.

    W ogóle nie rozumiem Twojego defensywnego tonu w całej wypowiedzi. Masz
    jakieś kompleksy względem Eee PC, czy jak? Wyraziłem prostą opinię
    użytkownika tego konkretnego modelu, nie zestawiam go z żadnym innym i
    nie osądzam który jest lepszy, a który gorszy. Wyluzuj odrobinę, bo się
    hemoroidów nabawisz! :-)

    > Chodzi o to, że praca na koncie ograniczonym pod XP HE to jest nieco męcząca
    > (brak roli użytkownika zaawansowanego). No ale ze względu na cenę to akurat
    > wszędzie będzie XP HE.

    Netbook to w moim przypadku taka zabawka, że nie mam żadnej potrzeby
    tworzyć tam ograniczonych kont użytkowników - jest tylko jedno, moje,
    problemów nie napotkałem. Być może na Windows XP HE rzeczywiście są
    takie problemy - nie mam pojęcia (i tutaj proszę też nie dorabiaj sobie
    swoich rozwinięć wypowiedzi).

    --
    PSYLO