    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AUDI MMI
    Date: Sun, 24 Apr 2011 15:23:16 +0200

    Sylwester Łazar wrote:

    > pętla
    > nietypowe.

    > Jest pętla, czyli połączenie szeregowe :-)

    Nie nazwałbym tego pętlą tylko połączeniem szeregowym, ale niech ci będzie
    pętla otwarta :-)

> [...]
    > Gdy podczas pracy się rozłączy - po prostu się zawiesi.
    > Żadnej informacji.
    > Dziesiątki ludzi mają z tym problemy, bo moduł BT
    > jest ciągle zalewany, a obudowy (!) są nieszczelne.
    > BT leży w najniższym punkcie podłogi.
    > Podłoga jest szczelnym basenem.
    > Wystarczy nie domknąć szyby na myjni kilka razy i elektroliza załatwia BT
    > (min. 500 zł)
    > Okazuje się, że światłowód w lepszej klasie wyposażenia jest po prostu
    > dodany.
    > Pozostałe złącza (wielostykowe) nadal są.

    Ha. Mój szef tylko zagroził procesem BMW, jak mu po solidnym deszczu
    (brytyjskim :-)) zalało elektronikę w bagażniku i samochód przestał działać
    (kompletnie). Naprawa kosztowała 5kFuntów, oprócz tego rodzina musiała
    wracać samolotem do domu, bilety etc. Najpierw się stawiali, że po
    gwarancji, ale rzeczoznawca stwierdził, że jest to poważny błąd
    konstrukcyjny (mogło się zdarzyć, że samochód wysiądzie w czasie jazdy:
    kompletna blokada napędu i hamulców), firmie znany. Po liście rzeczoznawcy
    jakoś zapłacili i naprawę, i przelot, i dodatkowy nocleg, oczywiście to
    tylko tak, bez uznania winy. Nie wiem dlaczego, ale szef ma teraz Skodę :-).

    Waldek