    Date: Wed, 15 Mar 2023 11:32:00 +0100
    Subject: Re: Abonament no limit
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-03-14 o 21:20, nadir pisze:

    > Nie trzeba mieć wcześniej jakiejś innej usługi w Vectrze?

    Z tego, co widzę w regulaminie, to właśnie NIE MOŻNA mieć żadnej umowy z
    Vectrą, również w okresie 3 miesięcy wstecz.

    Ciekawa oferta, też zamierzam skorzystać.

    Zastanawiam się tylko jak się trafia na takie oferty, bo nawigując ze
    strony głównej, jedyne do czego udało mi się dotrzeć, to ta oferta w
    cenie 19.99zł i z umową na 24 miesiące.

    --
    Liwiusz