  • Data: 2023-06-13 15:14:36
    Temat: Re: Abonament no limit
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tego nie umiałem przejść.
    Waham się jeszcze nad Oranżem cośtam cośtam z dwoma fizycznymi kartami SIM z tym
    samym jednym numerem (tablet 4G + zegarek 4G)
    bodajże 30 zł/mies. (chyba pierwsze 3 mies. "za darmo" przy przeniesieniu numeru z
    innej sieci) za 30GB/mies. (no i dwa SIM-y, co
    ułatwia dzwonienie), bo dzieciak wysączy 10GB w jeden mig filmami (sam oglądałem
    finał Igi Świątek za całe 4GB).

    BTW gdy ktoś dzwoni do mnie w Vectrze i jestem poza zasięgiem (winda, garaż), to nie
    dostaje od Vectry SMS-a o próbie połączenia do
    mnie. U poprzednich opów taki SMS był. Już miałem z tym kłopot ("dzwoniliśmy do
    Pana").

    -----