  • Data: 2023-01-02 07:31:09
    Temat: Re: Adapter 2xM-Key na PCIe
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

    On 2.01.2023 03:48, Marcin Debowski wrote:

    > No włąśnie o te speedy mi chodzi. Jak się patrzy na tabelki porównawcze
    > kolejnych generacji magistral pcie to jest tam długość magistrali i
    > związany z tym throughput (pasmo?) a powyżej mamy np. x16 slot ze speed
    > x4. Czy to ma oznaczać, że mimo pełnej długości magistrali wyrabia się
    > ona tylko jak ta x4 bo np. dzieli zasoby z inną, czy też coś jeszcze
    > innego?

    Może chodzi o to, że jest to gniazdo fizyczne x16 (długość w cm) a
    elektrycznie tylko x4?

    > Gdzie linia to jest chyba x1.

    No tak to rozumiem.

    -oB3OKXivdUo9BbTcsss1Rzy3J4hRyA/edit#gid=2112472504

    > Faktycznie ładne. Swoją drogą, ciekawe jak drogie są same czipsety?
    > Większość płyt nawet tych droższych wydaje się mieć deficyt tych pcie
    > lejnów, to dlaczego nie widzi się np. płyt np. na 2ch x570?

    Tylko to chyba niemożliwe? Skoro chipset łączy się z CPU i mają do tego
    dedykowane 4 linie, to jeden chipset już w CPU zabiera "slot" na
    chipsety i bye, następny nie ma się gdzie podpiąć.

    --
    pzdr
    Roman