  • Data: 2020-06-30 20:51:02
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy i RCD
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-30 o 01:05, Izaura pisze:
> [...]
    wanego-zasilania/56610,dobor-mocy-zespolu-pradotworc
    zego-czesc-2-1?

    > Mozna zmierzyc, niezawodnom "metodom technicznom"...
    >
    > https://bezel.com.pl/wp-content/uploads/pomiary/imag
    e556.jpg

    W sumie typowe mierniki pętli zwarcia tak właśnie pracują. Tyle że prąd
    "zwarcia" jest włączany przez np. pół okresu sieci.

    > Jednak, gdy skutecznosc samoczynnego wylacznia zasilania nie jest
    > mozliwa do uzyskania, w takiej sytuacji najlepiej powrocic do
    > podstawowej ochrony, w postaci dedykowanej sieci uziemniajacej,
    > zapewniajacej skuteczne obnizenie napiecia dotyku, do 50, czy 25 [V].

    I tu wracamy do merituma sprawy, czyli jak zrobić przyzwoite uziemienie
    na budowie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem