  • Data: 2010-05-28 08:06:25
    Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06 - plakat
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-27 20:21:44 +0200, WITO <w...@g...com> said:

    > Ja mam w dupie opłaty autostrady - nie jeżdżę. Jeżdżę za to do roboty
    > m.in. ul. Chałbińskiego. Ale znajdę objazd. Martwi mnie, że kiedyś
    > wkur**ny katamaran, który przypadkowo nie wyda na czerwonym wyrazi w
    > ten sposób opinię o motocyklistach.

    A wiesz że zaczynam Cię rozumieć. Wczoraj puszką z tyrki wracałem do
    domu ponad 40 minut, zamiast 15. I przez kogo? Przez łosiów, co se
    przyjechali obejrzeć AC/DC. Jakby se kurna nie mogli na DVD kupić, albo
    gdzieś w polu tego koncertu zrobić. Jak jakiegoś w koszulce na pasach
    zobaczę, to mu z kopa strzele, albo drzwiami przyłożę. Cholerna banda
    szatanistów.

    Ale weź mi jeszcze wytłumacz jak to z tym wk%^&* katamaranem - przez
    przypadek będzie opinię wyrażał, czy o co Ci tam chodziło?

    > A z innej beczki - śmieszy mnie podejście - przyjedźmy do W-wy,
    > podpalmy opony, pokażmy, że jest nas dużo i rozwiążemy problem.

    Górnicy, stoczniowcy, czy pielęgniarki siakoś się tą śmiesznością nie
    przejeli, więc i chłopaki dadzą radę.

    > Jeśli
    > komuś zależy i drukuje plakaty, pisze elaboraty w necie, to proponuję
    > przekuć ten zapał w coś konstruktywnego - inicjatywę ustawodawczą,
    > która jest/ma być skutecznym wpływaniem na decyzje Sejmu.

    Jak przygotujesz projekt ustawy, to podeślij projekt. Chętnie się podpiszę.

    de Fresz