  • 1. Data: 2010-05-26 15:49:05
    Temat: Akcja Warszawa 11.06 - plakat
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    Plakat kolega wyprodukował z okazji akcji. Będzie wywieszony w sklepach,
    salonach, serwisach, knajpach moto. W Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i
    innych miastach (także wielu mniejszych).

    Jakby się komuś jednak nie chciało jechac to jest też tu :)
    http://cms.gp.duch.ehost.pl/sites/default/files/plak
    at%20demonstracja.jpg

    Liczymy, że Minister bardzo się ucieszy, jak dużo motocykli przyjedzie :-P

    pozdr
    Szwed & Aprilka

  • 2. Data: 2010-05-26 15:54:53
    Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06 - plakat
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Szwed pisze:
    > Liczymy, że Minister bardzo się ucieszy, jak dużo motocykli przyjedzie :-P

    no, ale ciekawe co na to Mysza.
    powodzenia.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-05-26 16:19:28
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Szwed"
    Plakat kolega wyprodukował z okazji akcji. Będzie wywieszony w sklepach
    salonach, serwisach, knajpach moto.

    Troche zmyla - mamy demonstrowac na Chalbinskiego a na foto jest Wiejska :)
    Ale damy rade trafic

    Tytus z fabryki

  • 4. Data: 2010-05-26 16:34:57
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    "Damy Wam popalic".... to chyba taka odezwa do mieszkancow Warszawy, bo
    znajac zycie urzedasy sie zmyja do 14 a cierpiec beda zwykli ludzie...

    Pozdr
    Jaro

    PS Popieram akcje ale nie w formie zatruwania zycia normalnym ludziom. To
    samo mysle o gornikach, pielegniarkach i innych zgrupowaniach, ktore chca
    bronic swoje racje poprzez dokuczenie komus innemu...

  • 5. Data: 2010-05-26 19:36:02
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 18:19:28 +0200, Tytus z fabryki napisał(a):

    > Troche zmyla - mamy demonstrowac na Chalbinskiego a na foto jest Wiejska :)

    Ten budyneczek jest jakiś taki bardziej medialny :D
    Zresztą jest w planie przejazd pod Sejm i wręczenie _każdemu_ posłowi listu
    otwartego (oczywiście poprzez jakieś tam biuro rozdzielające papiery, mamy
    miec to załatwione).

    > Ale damy rade trafic

    Na stonie motoautostrady będzie niedługo mapka :-P

    pozdr
    Szwed

  • 6. Data: 2010-05-26 19:54:20
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Szwed"
    Na stonie motoautostrady będzie niedługo mapka :-P

    Fantastycznie - bede sie nia posilkowal pokonujac te 6 km jakie mam na
    Chalbinskiego :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2010-05-26 21:07:25
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 26 Maj, 17:49, Szwed <w...@n...pl> wrote:

    > Liczymy, że Minister bardzo się ucieszy, jak dużo motocykli przyjedzie :-P

    Myślę, że będzie miał to w d.... W przeciwieństwie do motocyklistów i
    rzeszy Bogu ducha winnych ludzi stojących korkach, którzy co tydzień
    oglądają grupy społeczne protestujące w jedynie słusznej sprawie. Tym
    razem dla odmiany ochoczo, w geście solidarności ukochają
    motocyklistów i serdecznie ich (nas) pozdrowią.

    pzdr
    WITO

  • 8. Data: 2010-05-27 06:22:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ale przeciez nie macie blokowac drogi ani nawet jechac zgraja tylko zebrac
    sie w jednym miejscu zeby widzieli ze 'kilku osobom' zalezy...

  • 9. Data: 2010-05-27 06:40:19
    Od: Szwed <w...@n...pl>

> [...]
    > razem dla odmiany ochoczo, w geście solidarności ukochają
    > motocyklistów i serdecznie ich (nas) pozdrowią.

    Jesteśmy otwarci na propozycje innych form protestu. Wystarczy napisac tu
    lub na maila motoautostrady.

    pozdr
    Szwed

  • 10. Data: 2010-05-27 06:51:51
    Od: n...@s...com

    On Thu, 27 May 2010 08:40:19 +0200, Szwed <w...@n...pl>
    wrote:

    >Jesteśmy otwarci na propozycje innych form protestu. Wystarczy napisac tu
    >lub na maila motoautostrady.

    Ja mam pare pomyslow, ale nie wiem czy aby nawolywanie do silowego
    obalenia panujacego porzadku prawnego nie jest karalne.

    Cze
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)