    From: Eneuel <e...@g...cm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Aktualizacja 64W10
    Date: Wed, 17 Feb 2021 19:13:31 +0100

    W dniu 08 lutego 2021 o 19:55, Eneuel pisze:

    > Przy kolejnej próbie aktualizowania napisał, że z tego konta
    > (nie wiem, co miał na myśli) nie zaktualizuję. Na kopiowanej
    > partycji nadal widzę możliwość aktualizowania do 20H2.

    W niewyjaśnionych okolicznościach [było zbyt ciemno -- podczas nocy]
    źródłowa padła, lecz jedna z kopii oferuje aktualizację do 20H2, zaś
    jedna ze starszych oferuje aktualizację do jeszcze nowszej wersji...

    Zamierzam:
    - tę kopię (teraz z niej korzystam) wrzucić w miejsce ww. źródłowej
    - zaczekać parę tygodni, by ,,ułożyła się'' z Software_Distribution
    - zaktualizować...

    -=-

    - Acer żyje u mnie ponad 4 lata, ale co najmniej 2 miesiące był
    wYłączony.
    - EMachines żyje u mnie ponad 10 lat i trudno mi określić, jak
    często/długo był włączony.
    - Fujitsu-Siemens żyje u mnie ponad 12.5 roku, z czego około
    6 miesięcy był wyłączony, ale kilka początkowych lat był
    eksploatowany ponad miarę...

    W Acerze brak stabilnego akumulatora i przerwał się (wewnątrz, pod
    izolacją -- na zewnątrz przewodu nie było śladu uszkodzeń) przewód
    zasilający -- przewód skutecznie połatałem...

    EMachines ma słaby CPU (można przeglądać strony WWW, oglądać filmy
    w małej rozdzielczości na Jutubie czy podobnie itp.) ma mało RAMek
    (2 GiB DDR2 współdzielone przez CPU i GPU) oraz (dobry jakościowo)
    malutki ekran, małej rozdzielczości -- lecz netbook podczepiłem do
    dużego monitora zewnętrznego...

    W Fujitsu-Siemensie nie mam akumulatora.

    --
    Ene