  • 1. Data: 2021-02-02 18:51:11
    Temat: Aktualizacja 64W10
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    F-S wczoraj ukazał ;) możliwość aktualizacji do 20H2, więc:
    - skasowałem jedną z najmniej ciekawych systemowych
    - skopiowałem systemową używaną na co dzień
    w miejsce po skasowanej
    - odpaliłem świeżą kopię i zleciłem aktualizację
    - poszedłem sobie... ;)
    - po kilku gAdzinach wróciłem -- komp był wyłączony
    - odpaliłem z świeżej kopii -- ujrzałem QRkod itd...
    - odpaliłem z świeżej kopii ponownie -- nie ma już
    możliwości aktualizowania...

    Tedy zostałem przy 1909...
    Na Acerze cofnąłem się do chyba 1909, albowiem nowsza
    jakoś pokłóciła się z Nvidią....

    --
    Ene

  • 2. Data: 2021-02-05 21:40:43
    Temat: Re: Aktualizacja 64W10
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > możliwości aktualizowania...
    >
    > Tedy zostałem przy 1909...
    > Na Acerze cofnąłem się do chyba 1909, albowiem nowsza

    Wydziwiasz SOA#1
    Wojtek

  • 3. Data: 2021-02-08 19:55:38
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    W dniu 5 lut 2021 o 21:40, wowa pisze:

    > Wydziwiasz SOA#1

    Przy kolejnej próbie aktualizowania napisał, że z tego konta
    (nie wiem, co miał na myśli) nie zaktualizuję. Na kopiowanej
    partycji nadal widzę możliwość aktualizowania do 20H2.

    --
    Ene

  • 4. Data: 2021-02-17 19:13:31
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    W dniu 08 lutego 2021 o 19:55, Eneuel pisze:

    > Przy kolejnej próbie aktualizowania napisał, że z tego konta
    > (nie wiem, co miał na myśli) nie zaktualizuję. Na kopiowanej
    > partycji nadal widzę możliwość aktualizowania do 20H2.

    W niewyjaśnionych okolicznościach [było zbyt ciemno -- podczas nocy]
    źródłowa padła, lecz jedna z kopii oferuje aktualizację do 20H2, zaś
    jedna ze starszych oferuje aktualizację do jeszcze nowszej wersji...

    Zamierzam:
    - tę kopię (teraz z niej korzystam) wrzucić w miejsce ww. źródłowej
    - zaczekać parę tygodni, by ,,ułożyła się'' z Software_Distribution
    - zaktualizować...

    -=-

    - Acer żyje u mnie ponad 4 lata, ale co najmniej 2 miesiące był
    wYłączony.
    - EMachines żyje u mnie ponad 10 lat i trudno mi określić, jak
    często/długo był włączony.
    - Fujitsu-Siemens żyje u mnie ponad 12.5 roku, z czego około
    6 miesięcy był wyłączony, ale kilka początkowych lat był
    eksploatowany ponad miarę...

    W Acerze brak stabilnego akumulatora i przerwał się (wewnątrz, pod
    izolacją -- na zewnątrz przewodu nie było śladu uszkodzeń) przewód
    zasilający -- przewód skutecznie połatałem...

    EMachines ma słaby CPU (można przeglądać strony WWW, oglądać filmy
    w małej rozdzielczości na Jutubie czy podobnie itp.) ma mało RAMek
    (2 GiB DDR2 współdzielone przez CPU i GPU) oraz (dobry jakościowo)
    malutki ekran, małej rozdzielczości -- lecz netbook podczepiłem do
    dużego monitora zewnętrznego...

    W Fujitsu-Siemensie nie mam akumulatora.

    --
    Ene