  • 1. Data: 2023-11-11 10:09:08
    Temat: Re: Aktualizacje...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Oct 2023 15:12:54 +0200 (GMT+02:00), w
    <uh0ieo$19o$1$Eneuel@news.chmurka.net>, Eneuel <e...@g...com> napisał(-a):

    > https://www.gsmmaniak.pl/1445772/xiaomi-hyperos-zami
    ast-miui-lista
    > -telefonow-z-aktualizacja/
    >
    > Czy to oznacza, że mój telefon też dostanie nowy system?
    >
    > Na razie aktualizacja systemowa Google Play jest z 01 września br.
    > (choć nie wiem, co ta aktualizacja oznacza) zaś aktualizacja
    > bezpieczeństwa jest z 01 czerwca br...

    Pewnie nowy shit w miejsce starego shitu MIUI.
    Na szczęście na telefony Xiaomi jest LineageOS.

  • 2. Data: 2023-11-11 10:44:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-11-2023 o 10:09, r...@k...pl pisze:

    > Na szczęście na telefony Xiaomi jest LineageOS.

    A może na Sharpa C10 też coś alternatywnego by było?
    Nic po Androidzie 8 nie wypuścili, a zmieniać nie chcę z uwagi na małe
    gabaryty.

  • 3. Data: 2023-11-11 10:57:56

    Sat, 11 Nov 2023 10:44:33 +0100, w <uini2n$2qb$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > A może na Sharpa C10 też coś alternatywnego by było?
    > Nic po Androidzie 8 nie wypuścili, a zmieniać nie chcę z uwagi na małe
    > gabaryty.

    Jest nieoficjalny LineageOS, ale trzeba dopytać czy działa też na C10 (albo
    sprawdzić po nazwie kodowej):
    https://xdaforums.com/t/lineage-18-1-unofficial-for-
    sharp-aquos-s2-s3-sat-ss2-hh1-hh6.4393217/