  • 1. Data: 2023-11-14 19:36:20
    Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Nice citek :)
    > Zrób jeszcze screen jak to wygląda jak klikniesz "zarządzaj".

    Screenu nie będzie. :)
    Tak jak pisałem, można anulować:

    "Szczegóły Twojego polecenia automatycznej spłaty karty

    Wybierz kartę, dla której chciałbyś anulować polecenie automatycznej
    spłaty karty"
    i mogę wybrać jedną kartę spośród jednej.

    > Dla ustalenia uwagi - masz w citku jedną KK czy więcej?

    Mam jedną kartę i jedno konto.

    > Nie zmieniałeś jej typu i/lub oni nie zmienili
    > ci samowolnie, np. visa->mc?

    Wymienili mi kiedyś na inny numer (wypowiadali starsze umowy bo miały
    korzystniejsze dla klientów odsetki, których i tak nie płacę...)
    Nie wiem, co to miałoby do rzeczy. Aktualną mam jedną i tylko ona jest
    do wyboru na tych stronach.

    MJ